Eigenwijs kind

Gister bij de verlosk geweest, en nu ligt de kleine 2 wkn voor in groei.
En in een stuit, dat kan allemaal nog weer veranderen natuurlijk,
Onze 2e lag ook tot 30 wkn in een stuit.
Het is nu al net zo lekker eigenwijs als zijn/haar grote broer.
Met 30 wkn ook al die xtra echo voor die placenta, maar daar maak ik me geen zorgen over.
Heb wel veel harde buiken, wie heeft daar ook last van?
Maarja ik heb hier nog 2 druktemakertjes rond lopen. Gelukkig gaat de oudste eind nov naar de basisschool.

Haha, leuk he die kleine eigenwijsjes!
Kon de vk dat voelen dat je kindje voor ligt in de groei?
Bij mij is het nl nog nooit benoemd alleen dat alles goed gaat.
Mijn kleine eigenwijs wil niet op de 3d echo haha ga het zaterdag nog een keer proberen!

Ik heb niet zo veel last van harde buiken eigenlijk! Heb soms wel last van me buik maar heb niet de indruk dat dat een echt harde buik is!
Kan me voorstellen dat het druk is bij je thuis met die 2 kleintjes!
Gelukkig kan de oudste straks zijn ei kwijt in de kleuterklas!

Afgelopen dinsdag heb ik een groeiecho gehad, 28 weken. Ook onze kleine ligt momenteel in een stuit. Of misschien niet meer want tijdens de lunch voelde het alsof het kindje helemaal omdraaide. Wie weet, maar eigenwijs is hij wel. Wilde bij de 20 wekene echo niet op de "foto'. Elke keer wegdraaien als de VK het gezichtje mooi en profile in beeld had. Dat duurde dus wel even.

Harde buiken heb ik gelukkig niet, terwijl we momenteel verbouwen, ik 30 uur over 5 dagen werk en al twee jongens heb lopen van 3 en 5... ik blijf lachen!

Succes allemaal!

Leuk he, dat wordt nog wat die ukkies straks!

Mathijs draaide gelukkig met 30 wkn, dus ik ga er wel anuit dat deze ook nog draait.

Al1979: was de echo goed?
Weet je ook wat het wordt? Omdat je al 2 jongens heb.

Het zou mij ook iks uitmaken wat het wordt.

Ze controleren altijd 2x als het voor ligt qua groei, en dan idd een groeiecho. Wel leuk al die echo's!!

Miss M
Ja de vk kon voelen dat het voorliep, ze meette daarna ook nog mn buik op.

Hij is zoiezo kolossaal hoor want er zit al 17 kg aan.
Als ik nu voor de spiegel sta voel ik me net een olifant!!
Maar gelukkig ben ik de andere 2 keren de kg's weer helemaal kwijtgeraakt.

@MariB: de echo was goed. Het kindje (geslacht bij ons bekend) ligt met de groei mooi in de curve. Wel veel vruchtwater, maar dat schijnt niet uit te maken (nu).

Wouw marib, fijn dat je alles wel weer kwijtraakt! haha
Ik denk dat mijn kleintje gewoon goed is dan de vk zegt er nooit wat van alleen dat alles goed is. en had wel gevrgaad of mijn buik niet te klein was toen zei ze nee hoor je baarmoeder groeit goed!

Mijn kleine ligt met z'n koppie al naar bene en met zijn kont tegen m'n ribben (net iets eronder nog heb er geen last van) alleen zijn gezicht ligt tegen de placenta en navelstreng aan.. haha kleine kroelkont!

Terug
Bovenaan