eigenwijs kleintje

Hoihoi meiden..

Vandaag de groeiecho gehad maar we konden we niet alles goed meten.. Klein eigenwijsje:D:p
Wat ze konden meten zat nog wel onder het gemiddelde maar is niet zorgelijk en ze heeft ook gekeken maar heb inmiddels wel wat meer vruchtwater.. Dus we kunnen weer gerust vooruit tot de volgende groeiecho over 3 weken..
Hopen dat hij/zij dan wel wil meewerken..:p

Liefs Mariska

hey,
dan had je zeker een eigenwijsje.. die van mij bleef heel rustig tijdens het meten haha.. ze vond dat erg verwonderlijk omdat ze meestal erg druk zijn tijdens zon echo..

@ marloes: dat kan verschillende redenen hebben bij mij was de reden dat ze bang zijn dat het kindje te groot word omdat je zelf een te hoog bmi hebt en te zwaar bent. en dan kan het kindje erg groot worden. maar ik denk dat het bij mariska een andere reden heeft.

Liefs, christien

Hoihoi..

Ik moest op voor een groeiecho omdat ons kleintje bij de 20 weken echo 3 weken achterliep qua groei.. en dat moeten we nu blijven vervolgen om te kijken of het wel goed groeit..

Maar voor zover ze hebben kunnen kijke ziet het er goed uit.. zal alleen waarschijnlijk geen grote baby krijgen maar we wachten het af hea..

Liefs Mariska

Hey,
Wat fijn dat er niks zorgelijk is! Dus weer lekker genieten van jullie kleine eigenwijsje :D Zal indd wel prettig zijn als de kleine wat beter wil meewerken de volgende keer. En dat je een kleine baby krijgt lijkt me niet zo'n groot probleem toch...beter een kleintje dan een grote ;)

Liefs

Oh eeh.. dat 'beter een kleintje dan een grote' komt er wel een beetje stom uit! Zo is het niet bedoeld, want elke baby is natuurlijk welkom en superlief ;)
Ik bedoelde het meer voor het beval gemak.. maar vraag me af of dat verschil maakt.

hey meiden.

heb vandaag een gewone controle gehad. het loopt allemaal perfect.
ben zelf ook een dikkerdje en krijg dus ook een echo meer. maar de groei van de kleine is net onder de middelste curve ze loopt dus net zo als een baby van iemand met een normaal maatje.

het eigenwijze ken ik. we zijn 4 keer voor een pretecho geweest van onze dochter maar mee werken "ho maar" nu maar wachten tot we het in onze armen hebben en der dan maar goed bekijken.

iedereen nog een fijne zwangerschap en sterkte in de hitte die er weer aan komt.

gr Dango

Hey,

Wat een fijn nieuws, en ach, als je over drie weken weer mag :p kan je weer een ander deel bekijken ;)

Ik mag maandag voor een extra groeiecho :) Inderdaad omdat mijn bmi wat hoger is, kan verloskundige ook iets minder goed handmatig inschatten of groei goed is zeg maar. Ze denken nu van wel, maar zo'n extra bevestiging dmv echo is dan wel heel fijn...

Liefs,

T

Terug
Bovenaan