Vanmorgen bracht ik onze jongste, Jari, 3 jaar naar de peuterspeelzaal. Vraagt hij aan mij: "mama, hoe heet jouw juf?"Ik antwoord dat ik geen juf heb omdat ik niet naar school ga" Jari: Maar waarom ga jij niet naar school?" Ik: "omdat ik al groot ben" Zegt Jari: "Maar jij past toch wel door de deur?" Het is een mooie praatjesmaker en babbelt de hele dag door. Hij zegt regelmatig dat hij verliefd op mij is en toen ik afgelopen zondag na het douchen weer aangekleed beneden kwam riep hij: "Mama, je bent net een prinses!!" Hoe is het met iedereen en de peutertjes? Er wordt hier helemaal niet meer geschreven dus ik dacht ik probeer het nog maar eens weer. Heb mijn forumnaam wel veranderd (was mama van mika en jari). Jari is een echte wijsneus en nog steeds een enorme driftkop zo nu en dan. Als alles maar naar zijn zin gaat is er niks aan de hand, maar owee als er iets niet naar zijn zin is.... De ogentest bij consultatiebureau moet ook opnieuw omdat hij niet meewerkte en steeds van de stoel ging om de plaatjes van dichterbij te bekijken. Ben benieuwd of er mensen zijn die hier nog wel eens spieken, ben inmiddels af en toe op het zwanger worden forum omdat wij voor een derde zwangerschap gaan.
Groetjes Linda
Groetjes Linda