eigenwijze baby bij pretecho!

A

Anoniem

Guest
Nou in tegenstelling tot onze oudste, liet deze baby zich dus niet zien! Steeds zat er een armpje voor en ook de navelstreng lag precies voor het gezicht.

We waren er al een beetje bang voor omdat de kleine bij een aantal echo's bij de gyn al met de handen bij het gezicht lag, maar vonden het wel een beetje jammer dat ook de navelstreng nog eens in de weg lag.

Wel gaat het allemaal erg goed en was het heel druk aan het bewegen! Dat is dus wel heel prettig.

En.....we hebben de verleiding kunnen weerstaan om te kijken of het geslacht zichtbaar was, dus dat is nog steeds een verrassing!

gr mama van MD

Wat grappig, dat beloofd wat voor de toekomst!
Als dat doorzet wordt het alstig om gezichtfoto's te maken straks aDlN

Fijn dat alles er goed uitzag! Heb je wel wat leuke plaatjes van een handje of voetje??

Wij gaan zaterdag, ben de hele week eral mee bezig heb er zo zin in!

Hoi Hoi,

Jammer dat de baby zich zo verstopte! Maar gelukkig zag alles er weer goed uit
en was het lekker bewegelijk!!

Wel weer heel erg leuk he om het weer te zien!! Wij zijn 5 okt aan de beurt ik kan niet wachten, en ik hoop natuurlijk dat die heer of dame dan ook weer zegt dat alles ok is en dat ze ook zeker is dat het een jongetje is!!!!

Spannend allemaal weer he!!

Groetjes Patricia

We hebben wel leuke plaatjes van de voeten en ook van het hoofdje in 2D.
Daarnaast zie je op de DVD wel heel goed dat het kindje lekker beweegt en zelfs een keer helemaal zijn/haar mondje open doet!

En die eigenwijsheid..........dat is niet zo verwonderlijk, dat heeft mijn man, ikzelf en onze oudste ook al! Dus al met al een gezellige boel straks!!
hahahaah

Nou, volgens mij moeten wij dan maar uit jullie buurt blijven, want wij zijn zo helemaaaaaal niet....
Maar gelukkig is het kindje goed   beweeglijk en heb je genoten van de echo! En weer wat mooi beeld en foto materiaal om bij weg te dromen............

Geniet nog maar even lekker na!!

Liefs Hilma

Wat jammer dat jullie baby ook verstoppertje speelde!
Wij kregen een herkansing aangeboden toen onze  baby niet met haar hoofd in beeld wilde bij de pretecho. Afgelopen donderdag zijn we weer terug geweest (3 weken na de 1e keer). Ze heeft toch echt een favoriete houding want ze lag weer bijna hetzelfde. Ze kwam nu heel even wat meer met haar hoofd tevoorschijn waardoor we nu toch 2 leuke 3d plaatjes hebben waar je bijna haar hele hoofd op ziet.
Toch blijft het leuk om zo af en toe eens een keer naar binnen te kijken! Ik krijg ook steeds meer zin om haar nu in het echt te 'hebben' zodat ik haar kan knuffelen en van dichtbij  kan bekijken...

ons hebben ze geen herkansing aangeboden. Die vrouw zei dat het weinig zin heeft, omdat onze bij 14, 16, 18 en 20 weken ook al heel veel de armen bij het gezicht had (dit waren echo's in het ziekenhuis).

Maar ik twijfel of ik toch nog een keer terug wil........dus misschien ga ik toch nog ergens informeren.

gr mama van MD

Hee,

Leuk dat je bent geweest. Maar goed als je kindje verstoppertje speelt heb je niet veel te willen he? gelukkig kon je de verleiding weerstaan en blijft het lekker een verrassing   tot bij de geboorte. het stelt je natuurlijk gewoon goed gerust dat je kindje beweeglijk is dat is het allerbelangrijkste.

Ach en misschien kun je eens bellen voor een herkansing? Weer een reden om aan te grijpen om lekker te gaan kijken.

liefs
talke

Terug
Bovenaan