Ein-de-lijk verlof!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden ook voor mij is het eindelijk zover: ik heb verlof!!!!!!!!!
Vind het nog een heel erg gek idee dat maandag iedereen druk aan het werk gaat en ik gewoon in m'n bed kan blijven liggen! Het is ons eerste kindje dus hoef er niet uit voor iemand! Heerlijk,  wat kijk ik daar naar uit zeg!

Laatste dingen vandaag afgerond op het werk en kan dus met een gerust hart me gaan voorbereiden op de bevalling! Morgen komt de kraamhulp voor de intake langs dus dan is dat ook achter de rug! Manlief is druk bezig met allerlei klusjes in de beebiekamer en ik zit als een zeer gelukkig mens te genieten!

Wilde even mijn vreugde delen met jullie, bij deze!
Oh en  wb het  namendilemma (zie aantal topics terug) daar zijn we ook helemaal uitgekomen! Nog bedankt allemaal voor het reageren! Succes allemaal met de laatste loodjes, het gaat hard nu!

Liefs Renske

JOEHOE!!!! Fijn gevoel is dat he?! Ik heb inmiddels alweer 3,5 week verlof.. en ik moet zeggen, ik vind het heerlijk!!!!

Geniet ervan meid, doe alleen dingen waar je zin in hebt!!!

Liefs, Marielle

Lekker hoor, ik hoop dat je er lekker van geniet.

Syl
37+1

Heerlijk! het is zo lekker om even niet meer naar je werk te hoeven. Kun je je lekker op de baby concetreren.

Je hebt het wel lang volgehouden zeg! Heb je straks lekker 2 weken extra.

Groetjes Empe

Ha Renske,

Goed hoor dat je het hebt volgehouden tot week 36. Ik ben blij dat ik dat niet hoefde. Alhoewel mijn situatie wel erg overdreven was... Ging compleet gezond met week 25 al met "verlof" ivm zomervakantie onderwijs. Erg luxe !! Ben de  eerste twee weken van het schooljaar wel een paar keer op school geweest, maar moet er nu echt niet aan denken, gewoon helemaal geen zin.

Ik weet zeker dat het voor jou ook snel zal wennen, eerst is het inderdaad een raar idee, maar er zijn genoeg andere dingen om je mee bezig te houden ! Geniet ervan!!

Hoi Renske,

Wat heerlijk dat je nu ook verlof hebt. Geniet er lekker van hoor.
Ook ik heb al heel lang vrij ivm onderwijs-zomervakantie.
Ik geloof nu al een week of 11  (wel erg luxe!)
Maar ik vind het echt heerlijk.

Nou meid, geniet ervan en doe lekker rustig aan. Nu heb je alle tijd.

Groetjes Rinske 39+3

hoi

Nou voor iedereen die verlof heeft geniet ervan!!! ik dacht in het begin wat ga ik met mijn tijd doen maar het vliegt echt   voorbij!! nog even en de kleine is er en dan gaat de tijd denk ik helemaal super snel voorbij. voor je het weet ben je weer aan het werk!!

Terug
Bovenaan