Eind aan de onzekerheid....

Lieve meiden,
Het verlossende bericht is ons vanmiddag om kwart over 2 meegedeeld:
                                                                          NIET ZWANGER !!
Onze tweede poging is , ondanks alle goede en positieve vooruitzichten, dus óók mislukt
Ik durfde al niet eens meer op een zwangerschap te rekenen.
We hebben dit, met de cyro's mee, nu al zo vaak moeten doorstaan, het breekt me op
Toch zal ik over een aantal dagen wel weer voldoende energie en kracht hebben om vooruit te kijken maar nu ben ik vooral héél verdrietig
Nu maar hopen dat het voor de rest veel positiever verloopt, heel veel succes !!

Liefs, SunshineJo

Lieve Jo

Wat een verdrietig nieuws heb je gehad. Ik had zo gehoopt dat je goed nieuws zou ontvangen. Oh meisie toch, wat een ellende. Ik kan je niet opvrolijken.
Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdrietige nieuws.

Liefs

Lydia

Hai Jo,

wat een rot nieuws. Je moet er zoveel voor over hebben en dan toch weer niet zwanger.
Ik kan me voorstellen dat je heel erg verdrietig bent. Laat het er maar lekker uitkomen dan kan je straks weer verder.

Heel veel sterkte met jullie verdriet.

Liefs, Belle

Lieve Jo,

Wat een vreselijk nieuws hebben jullie te horen gehad. Had zo gehoopt voor jullie op een goed bericht! Heb er geen woorden voor. Voor jou en je man heel veel sterkte met het verwerken hiervan!

Groetjes,
Nikki

Lieve Jo, het is jullie helaas nu niet gegund. Echt enorm balen en k#@! Heel veel sterkte toegewenst! Hopelijk komen er binnenkort betere tijden wat dat betreft. liefs Poek

Tjee, wat een ontzettend vervelend nieuws! Ik had gehoopt dat het deze keer wel raak zou zijn! Die onzekerheid blijft vreselijk....
Kop op meid, heel veel sterkte met het verwerken van dit bericht en succes de komende tijd! Ik denk aan je....

Dikke knuffel,

Ginger

Terug
Bovenaan