Eind februari 2018 uitgerekend

Hi allemaal,

Op dit moment ben ik 32 weken zwanger en tot nu toe eigenlijk een heel fijne zwangerschap gehad.
De laatste week ben ik overdag veel moe, heb ik INEENS last van rode pukkeltjes met een wit puntje rondom m’n ogen en op m’n neus??? Zo gek!!
Erger ik mij aan iedereen en wil ik eigenlijk het liefst heel zielig op de bank hangen, maar heb ik gigantische onrustige benen dus lukt dat ook niet echt.

Even een mindere week dus ?

Het wordt ons eerste kindje en we weten niet wat het wordt!

Liefs!

Vooral die ergernis aan iedereen komt me heel bekend voor :D
Ik kan ook amper nog mensen verdragen en vind alles en iedereen vervelend. Lekker hoor die hormonen!
Laatste loodjes nu! Succes

Hier tegen de 33 weken aan. Begin ook al te merken dat het echt wel wat zwaarder wordt. Ik heb hier nog een kleine van net 1 jaar die ik de halve dag nog ronddraag. Je kan je wel voorstellen dat er heel wat afgehijgt wordt ? 
Bij mij is de kleine gelukkig sinds een paar weken al aan het indalen, hierdoor gelukkig niet meer zo’n last van maagzuur als een aantal weken terug. Wel nu 100x per dag naar de wc, maar goed dat hoort erbij. Mijn humeur is voorlopig nog goed. Wel echt al aan het aftellen richting (hopelijk maximaal) 40 weken. ?

Oh! Fijn om wat van andere zwangeren te horen :)
ik ben 27 februari uuitgerekend! Vandaag alweer wat beter opgestaan tov gisteren.
Gelukkig is m’n vriend 1 van de weinige die ik wél kan uitstaan haha.
Ik hoop eigenlijk dat ons kleintje begin maart geboren wordt!

Morgen ga ik de huisarts bellen om toch eens te overleggen of er mogelijkheden zijn voor medicatie tegen onrustige benen, maar dan wel medicatie die absoluut geschikt zijn voor zwangeren!

Pfff, met nog een kleine van 1 erbij?? Jeeeetje dat lijkt mij helemaal pittig Hahaha! We zijn er bijna dames ?

Hoi allemaal,
aftellen zeker mee begonnen Hihi ik ben begin/midden feb uitgerekend. Nou 35 weken. Vind het af en toe best zwaar worden idd zo op het eind nu. 
Gelukkig duurt het niet zo lang meer. 
Liefs

Hopelijk heeft de huisarts iets voor je om het laatste stukje kets dragelijker te maken :) 
nog een kleine hier zal wel pittig zijn inderdaad, maar lijkt me ook zo ontzettend leuk als ze ietsje ouder zijn en dan lekker met elkaar kunnen optrekken. Iig een iets minder lange luierperiode doordat het overlapt, al zijn het wel een dubbele hoeveelheid luiers nu natuurlijk... wordt nog wat xD
kijk er wel heel erg naar uit dat ons kleine ventje er ook bij komt. De eerste is/was zo lief een aanhankelijk. Hopelijk is de tweede ook zo’n knuffelaar :)
hebben jullie de geboortekaartjes enoz trouwens al vaststaan/geregeld? Ik dacht een tijdlang de juiste gevonden te hebben. Had afgelopen week een proefdruk besteld maar nu hij er eenmaal was vond ik hem maar niks :( als een gek op zoek geweest en hopelijk nu een andere gevonden. De proefdruk is over een paar dagen pas in huis. Moet dus echt nog even in spanning blijven zitten of we ons uiteindelijke kaartje vast hebben staan of dat er weer gezocht moet worden ?

Wij laten een vriendin ons kaartje maken, maar jeetje wat vind ik het lastig!
Wij houden allebei van simpel en origineel, maar kunnen niet echt omschrijven wat we dan leuk vinden haha.
Gelukkig wel wat ideeen en daar kon zij wel weer mee verder.
Ben nog niet helemaal tevreden maar denk wel dat ik dat ga worden!
Wij weten natuurlijk ook niet of het een jongen of meisje wordt en dat maakt het qua kleuren kiezen ook wel lastig!!

Ik hoop dat deze proefdruk wel bevalt Hihi :)

Oh spannend als je nog niet weet wat het wordt. Lijkt me best leuk maar ook wel lastig met het uitkiezen van spulletjes, kaartje en alles.  Toch wel bijzonder om daar bij de geboorte pas achter te komen. Zelf konden we absoluut het geduld niet opbrengen en we hebben zelfs een vroege geslachtsecho gedaan rond 14 weken.

hopelijk hebben jullie ook gauw je kaartje “ontworpen”. En anders misschien eens rondspeuren op Pinterest om te zien wat voor stijl een beetje bij jullie past :) 

Terug
Bovenaan