Eind juli 2022 uitgerekend

Hey Allemaal,

Hoe zijn de spanningen en de kwaaltjes? Ik ben 29 juli uitgerekend en de kleine is al een beetje ingedaald. Moet nu vaker plassen omdat ze tegen de blaas aan zit. Vind het super spannend dat het bijna zo ver is. Het is mijn eerste kindje.
Soms beetje slapeloze nachten van de goeie zenuwen

Liefs

Hey goedemorgen!

Spannend zeg, ik herken je gevoel helemaal. Hier uitgerekend op 28 juli 2022 ook van de eerste en nu het dichterbij komt gaat er van alles door je hoofd, ik lig ook vaak vroeg in de ochtend of in de nacht te piekeren over van alles en nog wat met het oog op de bevalling maar gezonde spanning voor het onbekende! Het vele plassen is inderdaad een leuke bijkomende kwaal haha. Heel veel succes met de laatste loodjes!

Liefs,

Hier nummer 3 en op de 23e uitgerekend. Dat je slechter slaapt is op zich logisch omdat je hormonen je voorbereiden op de eerste tijd gebroken nachten. Ik vindt het niet zo zeer spannend. Ben wel benieuwd wanneer ze zich aankondigt. Ben er niet zo mee bezig maar dat komt waarschijnlijk omdat er al een 3 en 1 jarige romdloopt 
Bij mij is het al helemaal ingedaald kan dat ook goed voelen. Verder last van de rug en vaak moeten plassen.
Jullie veel succes met je 1e kindje. Weet nog goed hoe spannend ik dat toen ook vondt. Onthoudt dat je straks met iedere wee stukje dichter bij de ontmoeting met je kindje komt. 

Wat leuk! Fijn om ook andere ervaringen te lezen. Het scheelt dat je al een beetje weet waar je, je op kunt voorbereiden maar bij de 1e is het inderdaad zo spannend, het onbekende.. Bij mij is ze ook al flink ingedaald en merk nu ook rugpijn en lichte krampen. Het spannende vind ik ook dat ik als het goed is ingeleid ga worden vanaf 39 weken als ze zich niet eerder aankondigt maar goed alles voor de gezondheid van de kleine meid.

Dat is een mooie en die ga ik zeker in gedachten houden dat iedere wee dichterbij de ontmoeting van je kindje is.

Bedankt en heel veel succes met de laatste loodjes en een mooie bevalling toegewenst!

Hier ook de laatste loodjes. Ik ben 21 juli uitgerekend van mijn tweede kindje, omdat ik mijn eerste bevalling als traumatisch heb ervaren vind ik het ook spannend maar dan op een andere manier. Maar ontspannen tijdens de bevalling is een van de sleutelwoorden. Dus probeer het zoveel mogelijk los te laten. Het komt zoals het komt erin meegaan is het enige wat je kunt doen.

Ik heb al twee weken af en toe voorweeen, krijg steeds meer las van mijn rug. (Groot kindje en erg veel vruchtwater) dus het is letter zwaar. Vandaag ineens energie, meer dan dat ik de gehele zwangerschap gehad heb en ook de nesteldrang komt om de hoek kijken. Dus de eerste tekenen van de aankomende bevalling zijn er.
Al zegt dit natuurlijk nog erg weinig.

Ik heb mij ingesteld op nog 4 weken en alles wat eerder is is fijn? ik begin wel nieuwsgierig te worden naar ons kindje.

Ik hoop voor iedereen een voorspoedige bevalling en bovenal een gezond kindje.

[quote quote=10568529]Wat leuk! Fijn om ook andere ervaringen te lezen. Het scheelt dat je al een beetje weet waar je, je op kunt voorbereiden maar bij de 1e is het inderdaad zo spannend, het onbekende.. Bij mij is ze ook al flink ingedaald en merk nu ook rugpijn en lichte krampen. Het spannende vind ik ook dat ik als het goed is ingeleid ga worden vanaf 39 weken als ze zich niet eerder aankondigt maar goed alles voor de gezondheid van de kleine meid. Dat is een mooie en die ga ik zeker in gedachten houden dat iedere wee dichterbij de ontmoeting van je kindje is. Bedankt en heel veel succes met de laatste loodjes en een mooie bevalling toegewenst![/quote]

Waarom wordt je ingeleid als ik vragen mag?

[quote quote=10568600]

Waarom wordt je ingeleid als ik vragen mag?[/quote]Vanwege overgewicht. In het ziekenhuis zijn ze van mening dat het boven de 40 weken meer complicaties voor moeder en kind met zich mee kan brengen zoals zwangerschapsvergifteging etc.

Terug
Bovenaan