eind maart miskraam gehad nu overtijd

Hoi ik heb eind maart een miskraam gehad en ben gecurrateerd.
Nog elke maand daarna regelmatig ongesteld geweest. voelde me wel anders elke maand als daarvoor.

Ben altijd rond de 30 dag ongie nu de laatste twee maanden was het 1 keer 26 dag andere keer de 28 dag. nu zit ik op de 32 dag. heb wel buikpijn affentoe.

Heb ik bij de eerste zwangerschap gehad en is nu een gezonde zoon van 2,5 jaar.
bij de tweede zwangerschap is het mis gegaan. ik wordt zo onzeker.

Groetjes Jenny

Heel veel geluk! Ik hoop voor je dat er een kindje in je buik zit. Ik geloof dat 1 op de 7 zwangerschappen in een miskraam eindigen. Voor de meeste mensen is een miskraam echt botte pech, het kan eigenijk iedereen gebeuren. Dus meestal betekent een miskraam echt niet dat er iets mis is met jou of de vader van je kindje, er kan gewoon iets mis zijn gegaan met de celdeling of de chromosomen ofzo. Geen leuk verhaal, maar wat ik zeggen wil: meestal gaat het gewoon goed, ook na een miskraam! Maar het blijft spannend, dat heb ik zelf ook (twee miskramen gehad, nog niet opnieuw zwanger). Veel sterkte!  

Liefs,

Zeeuws Meisje

Sorry, nog een klein nagekomen berichtje: heb niet teveel hoop trouwens, als je cyclus van slag is dan kan het ook heel goed zijn dat je eisprong op een andere dag is gevallen. Dan ben je dus eigenlijk nog niet overtijd. Had je getemperatuurd?

nee tempen hebben we nooit gedaan.
bij de eerste zijn we bijna 5 jaar bezig geweest en ben zwanger geraakt via iui. nu zijn we al twee jaar bezig.

als ik nu ongesteld wordt moet ik rond de 10 of 11 dag naar de gynecaloog.
en gaan we kijken hoe mijn cycles loopt.

groetjes Jenny

nee tempen hebben we nooit gedaan.
bij de eerste zijn we bijna 5 jaar bezig geweest en ben zwanger geraakt via iui. nu zijn we al twee jaar bezig.

als ik nu ongesteld wordt moet ik rond de 10 of 11 dag naar de gynecaloog.
en gaan we kijken hoe mijn cycles loopt.

groetjes Jenny

Terug
Bovenaan