Eind september beginnen met de 1e ronde, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

mijn man en ik zijn in september 2 jaar getrouwd, en we willen heel graag een kindje. (net als de jullie allemaal natuurlijk)
graag zou ik in contact willen komen met mensen die ook rond die tijd willen beginnen met de 1e ronde. Het lijkt me namelijk heerlijk om er met anderen over te praten.

groetjes koekeltje

Hallo,
Ja spannend he?! Ik ga nu mijn eerste pil-vrije maand in.
Ben ook erg benieuwd of mijn menstruatie nu een beetje regelmatig is.
Voordat ik aan de pil was altijd wel redelijk.
Houden contact! Groetjes Lin

ik stop halverwege september met de pil. dit doen we expres omdat we eind september naar tunesie gaan. we gaan verder niet ontpillen, we zien het wel.
ik vind het wel erg spannend hoor, het liefst zou ik direct met de pil stoppen maarja,
nog 1,5 strip, dan mag ik stoppen

Afgelopen donderdag op de 1e verjaardag van ons zoontje Tijs hebben we besloten dat ik de laatste strip pillen die ik nog in huis heb liggen nu op ga maken en dan stop ik met de pil. Dus begin september beginnen wij aan ronde 1 voor een tweede kindje. Ik ga nu niet een maand afwachten ofzo. Het heeft immers ruim 2 jaar geduurd voor ik zwanger was van Tijs, dus ga ik ervan uit dat het nu ook wat langer zal duren. En is het wel meteen raak, dan bepaalt de echo wel wat hoe ver ik zwanger ben. Was nu ook een discussie i.v.m. onregelmatige cyclus.

Denken jullie er wel aan om alvast foliumzuur te gaan slikken! Dat is een vitamine dat je te weinig uit het dagelijkse eten haalt en wat de kans op diverse afwijkingen aan je kindje flink verminderd.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi nou ik ben nu 2 maanden met de pil gestopt maar het is iedere keer spannend rond de tijd dat je ongesteld moet worden. Hopen dat het snel lukt
groeten fleur

Hoi!

Ik ga na deze strip ook stoppen! Voor het eerst...
Eerste ronde...Eerste kindje...Klinkt spannend allemaal he?!
Nog 1,5 week, dan stoppen we ermee en zien we het wel. Dan tellen hoe lang mijn cyclus duurt en wanneer ik het vruchtbaarst ben!
We gaan er helemaal voor, dus geen "geklus eromheen" hahaha!
Heel veel succes en tot snel,

Marijn

Hoi,

over ongeveer 10 dagen moet ik weer ongi worden, dan wordt mijn spiraaltje verwijderd (lekker voor de arts!) en dan gaan we voor een tweede. Niet echt eind september maar ik wilde jullie allemaal toch ff veel succes wensen. Bij deze!

Spannend allemaal hoor! Ben wel blij dat dit forum bestaat, want we hebben alleen aan 2 goede vrienden verteld wat we van plan zijn, en verder weet niemand het, en dat is soms best lastig.
  Gisteravond begonnen met foliumzuur slikken, weer een stapje dichterbij.....
dat klinkt misschien een beetje raar, maar zo voelt dat wel.
Het liefst zou ik nu per direct stoppen met de pil, maar dat is nog niet verstandig.

Hoe gaan jullie het doen met jullie werk? blijven jullie werken of stoppen jullie daarmee?   Ik zal wel moeten blijven werken, wat ik wel erg jammer vind, maarja, daar is niets aan te doen.

ik zal voor iedereen duimen dat het (snel) zal gaan lukken om zwanger te worden!

Terug
Bovenaan