eind september gestopt met de pil, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Wie is er nog meer eind september gestopt met de pil en wil ervaringen uitwisselen over een hopelijk heel snel te naderen zwangerschap? Het lijkt me leuk om met een klein groepje contact te hebben hierover.
Marielle

Hallo Marielle,

Het lijkt mij wel leuk om mee te doen, maar ik ben begin oktober gestopt, om precies te zijn op 4 oktober.
8 oktober ongesteld geworden. Ik ga nu voor mijn eerste ronde en eerste kindje.
Ik vond het super spannend om met de pil te stoppen. Maar het ontpillen daar doe ik niet aan, mijn vriend en ik zien wel hoe het loopt.
Ik merk wel nu ik gestopt ben met de pil, dat ik toch wat hoofdpijn klachten heb.
Ik heb de pil al 10 jaar geslikt, dus ben super benieuwd hoe dit allemaal gaat.
Ik ben trouwens 26 jaar.

Jij ook veel succes!

Groetjes van Patricia.

Hoi,

Gezellig een nieuwe groep. Ik ben begin augustus gestopt met de pil. En wij gaan volgende maand van start met onze eerste ronde voor ons eerste kindje. Vind het erg spannend allemaal. Zie de laatste tijd ook overal zwangere vrouwen etc.... hmm, beetje last van een kinderwens??

Veel liefs

hoi,

ik ben 22 sept gestopt.dus zit in de eerste ronde.
moet over 4 dagen ongesteld worden dus ben benieuw ik voel niks.
en jij...

succes

Hallo,
leuk dat er al een aantal gereageerd hebben op mijn oproepje. Ik ben 20 september gestopt met de pil. daarna een cyclus van 21 dagen en net weer van mijn ongesteldheid verlost. Had echt gehoopt dat het meteen raak zou zijn maar ja, ik probeer rustig af te wachten.  Wil dus niet erg lukken. Ik ben 26 jaar en nu bijna anderhalf jaar getrouwd met mijn jeugdliefde. We zijn  komend jaar elf jaar samen.
Vind het wel leuk om ervaringen te delen met jullie!!
Marielle

Hallo,

Leuk om te horen dat we eigenlijk allemaal rond dezelfde tijd zijn gestopt.
Ik vind dat ik er toch meer mee bezig ben en inderdaad overal zwangere vrouwen!
In het begin dacht ik we zien wel, mijn vriend en ik zijn ook zo gestopt zonder te ontpillen, met het idee dat het toch niet meteen de eerste keer raak is.
Maar ja, je weet maar nooit natuurlijk.
Ik moet nog ongeveer 12 dagen wachten, totdat ik weet of ik ongesteld ga worden.
Ik heb mijn vruchtbare dagen en volgens mij mijn eisprong ontdekt. Die was volgens mij gister, want ik kreeg best hevige steken in mijn buik en wat last van mijn rug. Ook wat bruine afscheiding (sorry voor de benaming), dus ik weet niet wat dit allemaal betekent.

Succes iedereen!

Hallo
Ik ben een moeder van 2 kindjes, meisje van 3,5 en jongetje van 1,5. 9 okt ben ik ongesteld geweest en ben niet meer begonnen met de pil. Bij de eerste was ik na 2 maanden zwanger en bij de tweede na 3 maanden. hopelijk gaat het nu weer zo snel.  Wij hebben sinds kort een computer, dus het is een nieuwe ervaring om de wachttijd te kunnen delen (dat doe je niet met familie en vrienden) Ik wens iedereen succes met zwanger worden.

Hoi ,hoi

Ik ben 10 sept. gestopt en heb de eerste ronde er net opzitten.
Ben ong. geweest van 17t/m22okt.

Op naar de klusdagen in ronde twee!!!
Ik vind het wel een leuk en gezellig idee om met andere meiden te kletsen die ook met hetzelfde "bezig"zijn!
Is toch makkelijker dan met vrienden of familie!

Heb in april een Mk gehad en kan geen touw aan mijn cyclus vastknopen dus ik heb vorige week ovulatietesten gekocht.
Eens kijken of ik daar wijzer van word....
Wie herkent dit?

Groetjes H

Terug
Bovenaan