eind van de week 1e ronde

A

Anoniem

Guest
hee dames

ben vorige week vrijdag gestopt met de pilen vandaag mijn ongi gekregenzooo vies he bah,maar goed het duurt dus ongeveer 5dagen en dan kunnen we aan de slag hihi ik heb mn banner al weer in mekaar gezet hahanu hoop ik wel dat het net zoals bij caithlyn meteen raaak is

nou voor ieder ander die bezig is succes

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Hoi hoi

Welkom weer op het forum! Spannend weer he! Wij zijn zelf bezig voor een 3e kindje en nu in de 2e ronde. Vorige keer was het in de 1e of 2e ronde raak dus we hopen dat het nu ook weer snel raak zal zijn!

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook heel veel tijd hier op het forum doorgebracht alleen ging het er toen wel iets anders aan toe dan nu. Toen schreef iedereen op alle stukjes of althans op dat wat je aansprak natuurlijk en er was een grote Nod lijst,  nu is het meer in kleine groepjes die samen in een bepaald topic schrijven, ook heel gezellig natuurlijk maar voor mij wel ff wennen. Zelf schrijf ik in het topic over dames die in het najaar met de pil stoppen zeg maar. Ik zou zeggen kijk eens rond en sluit je ergens bij aan als je dat gezellig lijkt!

Groetjes Sannie

quote: sannie75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2008 22:11:04'));

Hoi hoi

Welkom weer op het forum! Spannend weer he! Wij zijn zelf bezig voor een 3e kindje en nu in de 2e ronde. Vorige keer was het in de 1e of 2e ronde raak dus we hopen dat het nu ook weer snel raak zal zijn!

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook heel veel tijd hier op het forum doorgebracht alleen ging het er toen wel iets anders aan toe dan nu. Toen schreef iedereen op alle stukjes of althans op dat wat je aansprak natuurlijk en er was een grote Nod lijst,  nu is het meer in kleine groepjes die samen in een bepaald topic schrijven, ook heel gezellig natuurlijk maar voor mij wel ff wennen. Zelf schrijf ik in het topic over dames die in het najaar met de pil stoppen zeg maar. Ik zou zeggen kijk eens rond en sluit je ergens bij aan als je dat gezellig lijkt!

Groetjes Sannie

hoi hoi

leuk dat jullie ook weer voor een kindje gaan.
en ja idd toen ik hier vorige keer zat was het idd ook heel anders veel gezelliger,ik heb er ook nog wat leuke vriendinnen aan overgehouden maar nu vind ik het saai niemand reageert helaas

ik ga je topic ff zoeken:p

succes

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hee patricialut,

heb je de topic nog kunnen vinden, ik zit daar namelijk ook en daar is het best gezellig!
We hebben ook een lijst die we bijhouden.....we hebben het over van alles, het is een heel open topic zeg maar!
De topic heet:
wie stopt er nog meer in het najaar met de pil?
Zoek ons maar op, ik weet zeker dat je het gezellig vind, hoe meer zielen....

groetjes mamaJB

Terug
Bovenaan