Einde borstvoeding

Ben nu echt helemaal gestopt met de BV. Helaas liep het in korte tijd zo snel terug dat Sophie er gewoon echt geen genoeg meer had. Er kwam ook bijna niets meer uit mijn borsten en wat er dan nog kwam was zo waterig. Sophie was ook heel onrustig als ze moest drinken aan de borst wat achteraf ook niet zo gek is als er bijna niets uitkomt.

Nu sinds 2 dagen helemaal geen BV meer gegeven en gelukkig tot nu toe nog geen pijnlijke borsten of borstontstekingen wel wat stuwing dus we hebben de spitskool maar weer in huis gehaal hahaha. Maar denk dat ik het ergste gehad heb.

Vindt het wel heel jammer had gehoopt dat ik zeker nog 2 keer per dag BV zou kunnen geven maar helaas. Sophie drinkt gelukkig heel goed uit de fles dus dat maakt een hoop goed.

xxx

Fijn dat ze zo goed uit de fles drinkt! En als het niet meer gaat met de BV houd het op. Ben zelf nog steeds aan het afbouwen, en echt opschieten doet het nog niet, maar zie er ook zo tegen op dat ik hem niet meer aan kan leggen. Toch een heel fijn moment met zn tweeën.

Geloof dat het jammer is na zo'n lange tijd.
Maar je hebt het kei goed gedaan ondanks de ontstekingen en moeilijkheden erbij, dus je mag trots op jezelf zijn!
En heel fijn dat Sophie goed uit de fles drinkt, kunnen jullie daar lekker samen van genieten :)

Liefs Kim

Hoi hoi,

Ook ik vind het heel knap dat je het zo lang hebt volgehouden! Daar mag je trots op zijn. Ik wilde met zes weken de bv gaan combineren met fv, maar toen stopte mijn bv er ook mee. Gelukkig heb je de belangrijkste periode bv gegeven en de fles geven is ook leuk :). Heel fijn dat Sophie de fles goed pakt!

Liefs J

heey wat jammer zeg !! maar goed je hebt het een lange tijd vol gehouden,,, ik zelf hield het nog geen 3 dagen vol !! fijn dat het goed gaat met het flesje !! xxxx

Heel erg jammer dat t niet gelukt is om de BV nog 2 keer per dag te kunnen geven...
Dat is ook mijn angst...dus ik probeer overdag nog even vol te houden...

En gelukkig drinkt Sophie goed uit de fles, je hebt het al zo goed volgehouden!! Je hebt haar al heel veel goeds mee gegeven! En je krijgt nu ook weer wat meer vrijheid hierdoor.

Groetjes Brigitte

Ja ben erg blij dat Sophie goed uit de fles drinkt. En het geeft ook een heleboel rust hoor nu ik gestopt ben. Want het was op het laatst ook niet meer leuk Sophie dronk slecht en was heel onrustig aan de borst wat dan weer een hoop stress geeft voor mij en voor haar.

Ben ook erg blij dat ik heb kunnen stoppen zonder pijnlijke borsten en/of borstontstekingen want daar was ik wel een beetje bang voor. Maar ben nu bijna een week helemaal gestopt en het gaat nog steeds goed.

Dus kortom Sophie is blij en mama ook.

Terug
Bovenaan