einde dag 27

A

Anoniem

Guest
voor als nog hier geen ongi te bekenen..krijg langzaam t idee dat ik me eisprong voel...dat gevoel van druk op je schaamstreek. ..t zitten weer gevoelig...ga er toch maar vanuit dat ik morge ongi word. ...zou wel betekenen dat ik me eisprong 3 dagen voel waarvan de laatste dag daadwerklijk t eitje springt zeg maar..de 8ste deze maand was de laatste dag dat ik t voelde. .vandaag dan dag 14 dus tja morgen moet t dan toch duidelijk zijn lijkt mij...vind t steeds moeilijker worde. .en ding valt me weer mee heb geen testen in huis hahaha. .word ook niet teleurgesteld...maar nogmaals ga er vanuit dat ik morgen post met een regel ik ben t dan toch geworde wie weet he. ..

xxx kimona

Je maakt het wel erg spannend meid!
Ik hoop echt voor je dat de duivels uitblijven!

Duim duimmmm!!
Liefss

Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!

Hoelang ben je nu bezig?

Liefs x

ik ben al een aantal maanden gestopt met de pil, in eerste instantie niet om zwanger te worden , maar meer omdat ik merkte totaal geen zin in sex meer te hebben, toen las ik overal dat t wel is door de pil kon komen vandaar toen gestopt..
maar met de tijd kwam daar ook t verlangen voor nog een kleintje, maar voor me mannentje hoefde dat niet zo, maar volgens mij begint hij er langzaam aan te wennen.
ik heb tegen hem gezegd als jij t niet wilt vind ik dat erg klote natuurlijk ,maar kan je niet dwingen, wel heb ik aangegeven dat hij zelf denkt aan een condoom enzo, ik ga me daar niet mee bezig houden..
en dat was oke volgens hem, maar vervolgens gebruikt die vrij weinig een condoom ..zo ook dus deze maand, tijdens me vruchtbare periode, ook dat weet die..
En ja t gevolg is misschien wel daar..

tot nog toe niet ongesteld en ik voel van alles kan nog steeds beide kanten op ..
Geloof me ik wil t erg graag .. maar durf nog niet te testen ..meer ook omdat t echt apart voelt van de week echt t gevoel zwanger te zijn maar naar 2 negatieve testen was ik t vertrouwen echt kwijt ..
En nu ben ik niet zeker met wat ik voel..me mannentje voelde de bui gister wel hangen..hij vroeg me ben je al ongi hmm nee..t enige wat die zei was OKE ...grr mannen

xxx kimona

Spannend meid! Je man is waarschijnlijk niet overtuigd dat hij het niet wilt anders zou hij er wel voor zorgen dat jullie een condoom gebruiken.

Ik ga voor je duimen!

kimona hier he tzelfde verhaal al jou. kon ik wel geschreven hebben.
moest gister ongesteld worden maar nog niks.
test negatief.
maar dat is normaal bij mij. mijn vorige twee zwangerschappen waren de testen ook pas na 1 week overtijd positief. dus wacht het elke dag maar af.

Spannend hoor! Hoop dat je morgen mag posten met goed nieuws!!

Terug
Bovenaan