einde dag 4 einde mooie illusie

A

Anoniem

Guest
Gister schreef ik nog heel enthousiast dat ik nog steeds niet ongesteld was en dat ik ook nog niets voelde, en dat het eigelijk al heel vertrouwd voelde om niet meer ongi te zijn en het idee van zwanger zijn al helemaal gewend was.

Maar nu is het gister avond toch weer mis gegaan. Ik had het net aan mijn moeder verteld en moest naar het toilette, daar schrok ik me dood!! op eens uit het nix toch op eens die hele donkere afschijding die ik  altijd krijg voor ik ongi wordt!!!!! Flink balen natuurlijk.  
Vanmorgen meteen de ha gebeld want de afschijding was weer weg! De ass. zei dat ik maar gewoon af moest wachten en dat ik pas over TWEE WEKEN   kon testen!!!!!!!?????????? Lekker antwoord zeg het liefst had ik natuurlijk gehoord dat ik ge lijk door moest naar de gyn om te kijken wat er aan de hand was ( ben vorige maand voor het eerst bij de gyn geweest)

Ik voel me ontzettend broerd en nu pas begint langzaam tot me door te dringen wat er allemaal weer gebeurt en wat voor grote teleurstelling we nu weer moeten verwerken.
Ik vind het steeds zwaarder worden hoe langer je bezig bent ( nu ronde 10 ) hoe moeilijker ik het vind om aan het einde van de maand weer ongesteld te worden. Je gaat je gewoon af vragen of het wel voor ons is weg gelegd om kinderen te krijgen en wat er toch aan de hand is waardoor het niet lukt. Ik kan me er nu ook niet toe zetten om mijn nieuwe  ovluatie te berekenen en me klaar te meken voor ronde 11 mischien komt dat volgende week wel weer als de datum weer in de buurt komt maar  nu ffe niet.

natasjha  

Hoi Arnold

Wat ontzettend balen, kan het me voorstellen dat je denkt het is niet meer voor ons weggelegd. Maar zo moet je niet denken. Het zit niet mee, dat ben ik met je eens, maar jullie tijd komt ook. Al duurdt het langer dan verwacht. Geef de moed niet op, en denk positief. !!!
Ik geef je een dikke knuffel en een schouder om op uit te huilen.
Dat lucht misschien een beetje op.
Enne die nieuwe datum, vergeet die maar gewoon effe. Misschien moet je hem helemaal niet uitrekenen. En gewoon lekker vrijen als jullie daar zin in hebben.

Maar huil maar eerst lekker uit !!!

Veel liefs en ik denk aan je
Van Doortje

Hai,

Volgens mij kunnen we samen wel en potje gaan en, want ook ik werd vanacht wakker geschut uit een mooie droom, dus ik kan me heel goed begrijpen hoe je je voelt!
Ik voel me dus zo !
Maar ja weer dus de draad op gaan pakken, en ook ik vind het steeds moeilijker worden, ik kan wel zeggen " En nu vind ik het niet leuk meer!!!!"

Nou meid heel veel sterkte, en heel veel succes aan komende maand. Gelukkig is dit forum er om elkaar te steunen.

Groetjes Saskia

Hoi Natasjha,

Wat ontzettend balen zeg!
Weet hoe je je voelt op dit moment! Er was heeeel veel hoop en hele mooie dromen en in één klap zijn al je dromen weer weg. Het klote van alles is dat ze nog niets kunnen, op een echo, je kunt dus alleen maar afwachten. Misschien kun je, nu je toch bij de gyn bent, de volgende keer beter direct naar het ziekenhuis bellen ipv naar je huisarts. Die laten je veel sneller komen.
Bij sommige duurt het gewoon langer voordat het goed 'raak'   is, al heb je daar nix aan op dit moment.
Dit wordt voor ons ook de elfde maand en ik vraag me ook wel eens af of het voor ons weggelegd is. Kan hier ook uren over nadenken en hier ook enorm verdrietig over worden.

Maar we moeten door en positief blijven!!!!! Misschien is dit wel de eerste dag van je laatste menstruatie!!! Zo probeer is het meestal 'positief' te bekijken!

In ieder geval heel veel sterkte en sucses!
Huil lekker uit en houd de avond voor jezelf en je man.

Onze tijd komt!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan