einde echt in zicht

Vrijdag ben ik   uitgerekend en hoe zeer ik ook geniet van het zwanger zijn Begin ik ook echt ontzettend nieuwsgierig te worden naar de kleine en niet zo zeer van of het jongen of meisje is maar gewoon naar dat nieuwe mensje daarbinnen
Maar het duurdt ook gewoon nog maar echt zo'n  maximaal 2 weken  en dan zit het er op   ik vindt het zo  snel gegaan deze zwangerschap    
Dan is dat kamertje niet meer gewoon een kamertje maar ligt daar ook daadwerkelijk een kindje die je ook nog even snel een kus geeft voordat je zelf gaat slapen ipv dat je nog even over je buik wrijft (en zegt dat hij morgen wel mag komen)
En dan moet ik er ook echt aan geloven dat mijn "kleine"vent echt grote broer wordt

liefs mira mv marek en 39,5 weken zwv ??

Hoi hoi,

ik ken dat gevoel. Sinds zaterdag heb ik dat ook hel sterk (was toen pas 37 weken).
Het lijkt zo ongelofelijk dat we binnenkort de kleine ook echt zien en vast kunnen houden. Ik kan bijna niet wachten.
Ik had me voorgehouden dat het best tot week 42 kan blijven zitten, zodat ik niet zo zit te wachten op de geboorte. Met onze eerste had ik met week 37 zo iets van kom maar, ik ben er klaar voor. En toen bleef hij tot 1 dag vòòr de uitgerekende datum zitten. Die weken duurden dan ook wel lang om te wachten.  
Daarom had ik met nu anders in willen stellen. Dat lukte ook tot dat ik de 37 weken voorbij was. Nu dus. Ik hoop zo dat de kleine snel komt, maar je zult zien dat die nu extra lang blijft zitten.
Hmmm geduld is een schone zaak.

Liefs,

Hej!

Word nu echt spannend he? Wij zijn ook zo benieuwd wat onze dochter van haar broertje/zusje vind!
Hoe oud is jou zoontje? Begrijpt hij een beetje wat er gaat gebeuren? Onze Anniek noemt mijn uitpuilende navel "'baby" en weet dat de 'nijntje slaapkamer'' voor de baby is! Allemaal heel onwerkelijk voor zo'n kleintje!
Suc6 met de laatste loodjes!

xx

ik snap je helemaal maar dat heb ik je gisteren ook al gezegt
aaron snapt het ook niet helemaal,nu de box er staat al wel wat meer,en nu we samen een kalender hebben geplakt en geknipt waar hij elke dag een sticker op mag zetten snapt hij het wat meer,en ik neem hem steeds mee naar de verloskundige,maar echt snappen?ik weet het niet hoor....

we zullen het zien over eventjes!!!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan