einde eerste drie maanden

Hebben de meeste vrouwen hier de magische grens van de eerste drie maanden inmiddels bereikt?
Vanaf 1 augustus hebben we zo wie zo allemaal onze eerste drie maanden erop zitten, toch?
Hoe voelen jullie je nu?

Hoi hoi,

Heb het al opzitten en voel me eigenlijk supergoed heb heel weinig kwaaltjes ben alleen super moe en dat is het!!! En hoe is het bij jouw???

Liefs Sandy 15wkjes

Wat een geruststelling he , als het om is ?
Voor mij is het helemaal vreemd zeker omdat ik bij de eerste twee pas na 16 weken wist dat ik zwanger was, het duurt me allemaal erg lang nu.

Ik was ontzettend bij toen ik voorbij die 13e week ging,dacht ook dat mijn grootste angst dan voorbij zou zijn.
Maar toch ging ik gisteren weer enorm twijfelen of alles nog wel ok was, al heb ik totaal geen klachten meer.
Gelukkig mocht ik langs komen voor een echo en alles was helemaal tip top in orde!!!

Ook nog even inwendige echo gehad om de baarmoedermond te controleren, en ook dat zag er allemaal goed uit.

Dus nu weer wat opgelucht.
Hopelijk kan ik er nu echt van gaan genieten...

Voelen jullie trouwens de baby al?
Ik voel m nu een weekje ongeveer, alleen maar als ik zelf heel ontspannen ben.

Groetjes Wanda(16wk2dg)

Ben er nu ook net voorbij, maar nog steeds verschrikkelijke vlagen van misselijkheid.. bah. Het enige verschil is dat ik nu niet weet wanneer ik ze kan verwachten :S Maarja, er valt mee te leven, gemberthee doet nog steeds zijn werk  Wel fijn om de dertien weken voorbij te zijn! En voor de rest voel ik me prima

hoi, allemaal gefeliciteerd! wij weten het nog maar 2 wk. dat we als alles goed mag gaan een kleine krijgen, toch was het schrikken bij de echo, ben namelijk 21 wk. zwanger zonder dat ik iets heb gemerkt of gevoeld!
begin dit jaar een kindje verloren, dus het blijft spannend tot ik hem of haar in mn handen heb, voor iedereen een goeie zwangerschap en een gezond kindje!

Terug
Bovenaan