Einde in zicht!

Hallo dames,

Eigenlijk moet ik verkassen naar het Augustus forum.. Dinsdag zijn we in het ziekenhuis geweest en was de tweeling weer goed gegroeid! Ik heb gelijk laten weten dat ik niet langer dan 37 weken wil wachten en de gyn was dat gelukkig met me eens. Vooral omdat het zo goed gaat, gaan we nog een keer een groei-echo doen (over 2 weken) en met 37w1d staat er een onderzoek gepland om te bepalen hoe ze de bevalling gaan inleiden. Dat betekent dus dat onze zoon en dochter in augustus geboren gaan worden!! Het einde is dus in zicht en dat is een heerlijk, maar ook heel spannend idee. Alles is er klaar voor, vooral ik =)
De komende weken gaan we dus nog even genieten van de rust en aandacht voor onze oudste.
Hopelijk begint de bevalling over een week of 2 gewoon spontaan, maar anders weet ik nu in elk geval dat we nog max 3 weken te gaan hebben!

Groetjes,
Myrte78 (34w4d)

Ha Myrte,

Dat is een spannend idee zeg.
Ik ben vandaag zelf 36 weken en 1 dag en denk iedere dag als ik weer op sta misschien is het vandaag dan wel al zover....
Maar jij weet gewoon al zeker wanneer de kleintjes er zullen zijn.
Heel raar lijkt me dat.

Heel veel succes geniet nog van de paar weekjes, die zijn zo voorbij.

Gr.sens.

p.s Ohw en trouwens gewoon lekker op de Sept.forum blijven hoor. Is toch gezellig.

Hoi Myrte,

Fijn wat een goed nieuws! Allereerst natuurlijk dat het zo ongelooflijk goed gaat met de kleintjes en nu ook dat je weet waar je aan toe bent qua hoelang je nog 'moet'. Ik hoop ook voor je dat ze zichzelf aandienen, maar ze komen er hoe dan ook!

Geniet nog van de (betrekkelijke) rust en blijf gezellig bij ons!

Groetjes Blossom

Spannend!! Maar wel heeeeeeeeel fijn!!
En ik sluit me bij Sens19 en Blossom aan, je kan gewoon gezellig met ons mee blijven kletsen hoor!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeggen ze toch wel eens??!!

Succes met de laatste weekjes :).

Liefs Marit

OOOWWW.....Wat heerlijk! Wat fijn dat het zo goed gaat en dat ze zo lekker groeien! Misschien mag je ze wel meteen mee naar huis nemen, dan heb je lekker je kraamtijd thuis! Op hoeveel pond worden ze nu geschat??

Ik ben wel jaloers hoor, ik weet dat het in ons geval beter is als ze nog even blijven zitten maar ik zou graag van die dikke buik af willen!

Geniet nog van die laatste paar weekjes en misschien beval je toch nog wel eerder!

Laat je weten als ze er zijn?? Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat!!

Wat spannend dat het zeker is dat je je kindjes over 3 weken eindelijk in je armen hebt!!!
En tot die tijd gewoon op het september forum blijven en ons op de hoogte houden!

Succes met de laatste loodjes, die zullen voor jou wel helemaal zwaar zijn met 2 kindjes.

Spannend hoor! En leuk ook. Fijn dat de arts met je meedenkt en dat je niet hoeft te strijden om eerder te bevallen!!

En net als de rest is mijn reactie; gewoon meekletsen op het septemberforum hoor!!

Geniet van de laatste weekjes.

Oeh spannend, wetend dat je ze zeer binnenkort in je armen kan sluiten.
Hou ons op de hoogte, en daarbij hier is het veel gezelliger er wordt niet zoveel gecommuniceerd op het aug forum. voor ons blijf je een september mama

liefs nath

Terug
Bovenaan