Einde in zicht....

Ben inmiddels 41wk en 6 dagen.

Vrijdag voor de eerste keer naar het ziekenhuis geweest. Allerlei controles (ctg, echo) en alles was goed met de kleine man. Dus mochten we weer naar huis.

Vandaag moesten we weer terug komen. Weer dezelfde controles gehad en weer was alles goed. Dus inmiddels weer thuis.

Dinsdag moeten we ons melden om 08:00 en dan gaan ze kijken of ik al ontsluiting heb en mijn vliezen gebroken kunnen worden. Is dat niet het geval dan wordt ik ingeleid d.m.v. een ballon.
1 Ding is zeker ik verlaat het ziekenhuis pas weer als uk er is. Met een beetje pech duurt dat nog tot vrijdag......

Ben er goed klaar mee en ben blij als het dinsdag is. Aan de andere kant doordat het nu allemaal zo lang duurt begin ik er steeds meer tegenop te zien.

Voor alle anderen die nog wachten. Heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Groetjes

Tja, en je kan niks anders doen dan wachten....
Ik mag me morgen melden om half 9 en sta om 11:00 op de planning voor de KS.
Ben benieuwd of ik nog slaap vannacht.
Ik heb morgen wel dubbel feest, want ik krijg een dochter voor mijn verjaardag ;)

Heel veel sterkte met proberen te slapen :).

Daarna succes met de ks en dan lekker genieten van het mooiste verjaadags cadeau wat je maar kan krijgen!

Alvast van harte!

Ik ben nu 40w en 3d. Ik ben nog nooit zo lang zwanger geweest, dus best raar en daardoor zit ik ook nu al in een wachtstand. Ik hoop alleen dat het niet zo lang gaat duren als bij jou...Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!
En idd, hoe langer het duurt, hoe meer je er tegenop gaat zien, dat gevoel ken ik... Alleen mijn voordeel is dat ik vanuit het verleden weet dat wanneer het eenmaal zover is, ik me er ook goed aan over kan geven.
Nog even volhouden en heel veel sterkte morgen, ik wens je heel veel kracht toe en hoop dat alles goed mag verlopen!

Terug
Bovenaan