einde is in zicht..

vanmiddag naar gyn geweest, prettig verlopen.
fijn gesprek gehad, heel begripvol.
heeft me wel in mijn keuze gelaten maar vond het toch ook beter in zh te bevallen. tot aan 40 weken gewoon blijven lopen als bevalling zich aandient, met weeen bevallen in zh met eigen verlosk.
niet bevallen met 40 weken gelijk contact opnemen met gyn. afspraak maken en kijken hoe mijn baarmoedermond is. is die week spreken we gelijk af in die week om in te leiden. als die niet verweekt is wachten ze tot uiterlijk 41 weken.
ze gaan niet inleiden als je baarmoeder mond niet is verweekt want dan krijg je grotere kans op keizersnede en dat risico wil ze liever niet. ze wil het liever zo natuurlijk mogelijk.dus we wachten af. ben nu 37+3 wk dus uiterlijk nog 3,5 week.. fijn dat knu weet waar kaan toe ben!

Fijn om te weten waar je aan toe bent! Fijn dat het gesprek ook fijn verliep omdat je er zelf nog zo onzeker over bent ivbm thuis bevallen of toch ziekenhuis. als je een beetje vertrouwen hebt in de gynacoloog voel je je ook prettiger om daar te bevallen.

Hey,

Fijn dat je een goed gesprek heb gehad en dat je nu weet waar je aan toe bent! En idd het einde is in zicht nog ff en dan kunnen we allemaal onze kindjes in de armen sluiten. Succes met de laatste weekjes.

Liefs Rh

Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.en het idee dat ze je niet zo lang door laten lopen,hier mag ook inleiden met 41 weken,gelukkig nog niet gehad.

liefs jootje

Lekker gevoel toch dat je duidelijkheid hebt! Weet je waar je aan toe bent. Nu maar geduldig afwachten en kijken welke optie het gaat worden. Succes met de laatste loodjes!
Liefs nelie

Terug
Bovenaan