einde IUI 3

helaas.. zoals jullie lezen is bij ons ook de 3e IUI mislukt..
ik zit er helemaal doorheen en heb er geen vertrouwen meer in.. ook willen mijn vriend en ik een afspraak gaan maken voor informatie over IVF.
want ik heb er geen vertrouwen meer in dat het ons zo gaat lukken en ik kán mijzelf niet meer langer kwellen..

ik schrijf mij ook even niet in op de NOD lijst want deze ronde moet ik weer puregon spuiten en dan weet ik niet wanneer die is... dat weet ik pas als ik mijn eisprong heb..

voor alle andere.. ik hoop dat er veel van de lijst verdwijnen met een mooie positieve test in handen..

xxx

Hai Angell,

Wat klote dat ook deze IUI weer is mislukt! Ik begrijp je gevoel heel goed, je verliest er steeds meer het vertrouwen in..... Misschien niet verkeerd om info op te vragen voor IVF, mogelijk is dat het juiste pad voor jullie.

Sterkte meid. Liefs Lynn.

Lieve Angel, Wat een rotnieuws! Kan me goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Ik hoop dat jullie snel een afspraak krijgen zodat je verder kan! Veel liefs

Nee toch! Kan mij voorstellen dat je er helemaal doorheen zit! Neem even wat rust om alles te verwerken. Hopelijk kunnen jullie snel meer info krijgen over ivf.

Heel veel sterkte !!

Ik hoop dat jeje snel beter voeld !
En dat je snel door kunt voor ivf ook.

Liefs !

hey meiden..
thks voor jullie lieve berichten.
morgen moet ik bij de kliniek komen voor een uitgangs echo en dan gaan we deze ronde nog door voor IUI nr 4 en dan ondertussen kijken wat de mogelijkheden zijn voor de IVF.
Morgen krijg ik ook te horen hoeveel puregon ik deze ronde moet spuiten..

veel liefs..

Oef dat is me wat! Jeetje, weer niet gelukt, dat hakt erin!

Doe rustig aan meid!

Terug
Bovenaan