Haaaai allemaal, wat duurt deze periode ontiegelijke lang! wordt er helemaal mesjogge van. Lijkt er nu op dat ik echt ongi ga worden. pietje is ook weer een van de gezelligste en zit blijkbaar het liefts onder een mooie doek (raar beest) hij krijst de hele boel bij mekaar terwijl ik al zo ben. Ik heb al tegen hem gezegd dat ik hem niet meer lief vind maar daar trekt hij zich nix van aan krijst vrolijk verder. Nou ja wat je vrolijk kan noemen........klein etterbakje is het hij voelt gewoon aaan zijn verden dat ik last heb van hormonen. Gelukkig sleurt mijn man me erdoor heen, al is het voor hem ook niet altijd gemakkelijk (dan moet je gewoon van je hormonen ruzie maken, echt waar heel gek...)
Verder ben ik nu afwachtende op of mijn ongi echt er door komt dan kan ik namelijk voor de tweede keer gaan proberen of de tweede iui er komt. De vorige tweede keer lukte namelijk niet (voor de mensen die mij nog niet kennen) mijn eitje groeide niet door. Krijg over enkele dagen dubbele dosis en zal dan naar alle waarschijnlijkheid weer vaker hier toefen om mijn frustiemomenten van me af te typen.
Sooooo en nu ga ik verder met het inrichten van mij nieuwe huis (in gedachten dan) heb er onwijs veel zin in. Eindelijk buiten kunnen zitten met een vuurkorf aan en een bbq. heerlijk!!!
Daaaag lieve allemaal,
dikke hormonale knuf Sjanneke
Verder ben ik nu afwachtende op of mijn ongi echt er door komt dan kan ik namelijk voor de tweede keer gaan proberen of de tweede iui er komt. De vorige tweede keer lukte namelijk niet (voor de mensen die mij nog niet kennen) mijn eitje groeide niet door. Krijg over enkele dagen dubbele dosis en zal dan naar alle waarschijnlijkheid weer vaker hier toefen om mijn frustiemomenten van me af te typen.
Sooooo en nu ga ik verder met het inrichten van mij nieuwe huis (in gedachten dan) heb er onwijs veel zin in. Eindelijk buiten kunnen zitten met een vuurkorf aan en een bbq. heerlijk!!!
Daaaag lieve allemaal,
dikke hormonale knuf Sjanneke