einde sprookje...

helaas ben net ongi geworden en ik heb zo'n last ervan, val bijna flauw!!

ik ga morgen op vakantie, dus wie weet zal dat ons goed doen..

tot over 1 week en hopen dat de volgende ronde het wel lukt!

succes iedereen..

MoMo

Hoi MoMo,

Echt balen dan he!! Voor je gevoel ben je harstikke zwanger en je haalt je van alles in je hoofd en dan toch ongi!

Op naar de volgende ronde!

Liefs moi
xxx

Hoi Moi,

Ja echt balen is dat!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon om depri van te worden, ik vind het echt niet leuk meer, we zijn nu al bijna 7 mnd bezig....

Ik denk dat ik ga ophouden met temperaturen, ze zeggen dat wanneer je er TE veel mee bezig bent dat het niet gaat lukken...

Ik heb nu toch mijn handen vol met de trouwerij die over 1,5 mnd is, dus heb ik zat afleiding...

Las ik nou dat je zwanger ben? Zoja nog GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

xxx

MoMo,

Jammer balen zeg, mijn lichaam loopt me geloof ik ook voor de gek te houden. Ik wens je een hele fijn vakantie geniet ervan. Even helemaal je gedachten op iets anders.

Fijne dagen

Purk

momo,

inderdaad dlink balen zeg. Misschien tegen de tijd dat je gaat trouwen ben je net zwanger. ZOu leuk zijn he ???
Duim voor je dat volgende keer wel raak is.
En verder wens ik je een mooie ruiloft toe.

groeten van mij.

Hoi MOMo,

Nee hoor ben helaas (nog) nit zwanger, maar we doen ons best! Ik heb 19 April een eerste afspraak met de gyn i.v.m een lange en onregelmatige cycles na het stoppen van de pil..Enne het is volgens mij echt onzin hoor...dat als je er teveel mee bezig bent het niet lukt..Het komt zoals het komt of je er nou mee bezig bent of niet!

Suc6 liefs moi

Thanx meiden....

Ik had zooo gehoopt dat ik zwanger zou zijn want dan zou ik op mijn trouwdag 12 wkn zwanger zijn (de periode wanneer de kans op een miskraam verkleint) maar aan de andere kant wist ik wel dat het niet zo zou kunnen zijn omdat ik heb endometriose en mijn vriend's zaad is niet helemaal toppie (maar dat kan een momentopname zijn)...

Maar echt de zwangerschapssymptomen lijken heel veel op ongi, dus dat is zooo verwarrend iedere keer...

Ik denk toch dat ik met temperaturen ga stoppen, ik ben er echt TE veel mee bezig, al vanaf het moment dat ik opsta! Dus ga toch een beetje afstand ervan nemen (weet niet of het zal lukken) en hopen dat moedernatuur mij een masseltje geeft...

Jullie horen gauw weer van me..

Iedereen ook succes verder en sorry Moi dat ik dacht dat je zw was...

xxx

Hoi MoMo, erg jammer hoor. Je had je er zo op verheugd. Nou, ga lekker van je vakantie genieten en die tijd komt vanzelf hoor.
Ik zal voor je duimen de volgende ronde.

Liefs Sas

Terug
Bovenaan