Einde van de dag overstuur

<p>Hallo dames,</p><p>Ik zit met een dingentje.</p><p>Deze week ben ik weer voor het eerst aan het werk gegaan en onze zoon dus 2 x naar het kdv.</p><p>Nu heb ik hem al twee keer opgehaald dat die om 18:00 helemaal overstuur aan het huilen was. <br /><br />Dit komt omdat hij na de fles van 15:00 gewoon niet wilt slapen. Hij valt in slaap tijdens de fles geven maar eenmaal in bed is het huilen huilen huilen. <br />Het maakt niet uit of ik de wakker tijd aan hou of niet. <br /><br /></p><p>ik voel me best wel schuldig als ik hem dan ophaal omdat hij helemaal kapot is en helemaal rode ogen heeft van het huilen. <br /><br /></p><p>iemand nog tips of iemand die dit herkend?</p><p> </p><p>Groetjes Tamara</p>

Hoi! Best herkenbaar. Mijn dochter (5mnd) gaat sinds deze week ook 2 dagen naar de opvang en is een heel slechte slaper overdag, ook daar. Onze oplossing: om 18u een fles/ voeding en meteen erna op bed. Zo lag ze gister 18.15 te slapen, soms zelfs al eerder. Ze ‘redt’ de dag gewoon niet zo. Dat werkt nu goed voor ons. Ze valt dan wél meteen in slaap, helemaal gesloopt..
succes en ik hoop dat je iets vindt dat helpt! 

Dan doen we inderdaad ook langer redt die het niet. Helaas redt ik het niet om eerder bij het kdv te zijn dan 18:00. 

Hij slaapt de fles van 07:00 meestal 2 uurtjes en daarna nog 1 x 44 minuten na de fles van 11:00 en daarna meestal niet meer.
Ook best vermoeiend als ik thuis ben want je komt echt nergens aan toe

Zou je zijn ochtendslaapje later kunnen doen? Dan gaat hij smiddags ook later naar bed en is de tijd tot de avond ook niet meer zo lang. Waarschijnlijk wil hij nu smiddags niet meer slapen omdat hij voor zijn idee al genoeg geslapen heeft. 

Terug
Bovenaan