Einde van de fopspeen

Thomas is zich voor de eerste keer dwars door de fopspeen heen aan het werken. Nu weet ik niet goed wat ik ermee moet.
Logisch gevolg is dat hij een nieuwe krijgt (maar deze heeft hij nog maar een maand) dus ik baal er wel van.
Ik vind het ook niet echt het beste moment om te stoppen...

Hoi,

bijt hij erop? Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat je eraan zou kunnen doen, die van ons hoeven geen speen (weigerden allebei van begin af aan). Waarom zou je niet willen stoppen? Een kapotte speen is wel heel duidelijk, niet? Kapot, nu kun je m helaas niet meer gebruiken. Zal natuurlijk even pijn doen maar denk dat dat blijft.Zou je de momenten dat hij een speen krijgt kunnen beperken?

Succes ermee!

groetjes Natasja

Hallo,

Ook bij ons is de speen nog vol in beeld. Mijn dochter slaapt nooit zonder. Ze heeft hem alleen in bed en verder niet. Als ze gaat slapen dan pakt ze hem zelf uit de la en als ze klaar met slapen is legt ze hem ook weer zelf terug in de la. Ze bijt hem niet kapot zoals jou zoon. Ik heb voor mijn dochter bedacht dat ik vanaf haar 2de verjaardag ga proberen deze speen uit beeld te krijgen.

Is het een idee om je zoon aan te geven dat kapot bijten niet mag?? Dus een nieuwe kopen en als hij erop gaat bijten aangeven; mag niet. Als mijn dochter dingen doet die ik niet wil doe ik het op deze manier.. (en het werkt..)

Anders is inderdaad misschien toch het moment aangebroken om de speen weg te doen.

Succes!

Tja.... ik wil er ook wel vanaf maar vind het ook erg makkelijk hoor. En hier doen we er heel lang mee. Dus ik wacht nog even tot na de zomer. Dan is de baby er en dan is zij de grote zus! Misschien dat ze dan gemotiveerder is. Ze slaapt er alleen mee in en voor de rest ligt ie in bed! Dus ja... ik maak er nog geen drama van!

Thomas krijgt hem bij ons ook alleen in bed. Maar, hij leeft blijkbaar heel zijn frustratie erop uit in dat in dat ene uurtje op een dag voor/na zijn slaapjes. Heb nu een difrax gekocht die je niet zo makkelijk doorbijt, maar als hij deze ook zo vernielt dan gaan we gewoon aan de byt-ex of zo. Dat hij gewoon een afkeer voor de speen.

Terug
Bovenaan