Einde zwangerschapsverlof

<p>Lieve mama’s,</p><p>Helaas zit mijn verlof erop. En moet ik weer beginnen met werken. </p><p>Ik heb nu al stress hoe ik het ga doen met de laatste voeding etc. </p><p>Mijn kleine meid is vandaag 10 weken en slaapt redelijk door. Haar laatste voeding is rond 21.00uur. En dan om ongeveer 2.00uur. </p><p>Mijn wekker gaat 5 uur. Wat kan ik doen zodat zij tussen 4/5 uur komt? Ze krijgt nu 150 water en 5 schepjes nutrilon met halve schepje johanesbroodpitmeel. </p><p>Ben benieuwd naar tips van de overige werkende mama’s. </p><p>Lieve groet</p>
 
Niet te veel stressen..toen onze kleine man 10 weken was ging hij na de opvang.. rond kwart over 7 maar sliep toen van 9 tot half 7 ongeveer... dus moesten wij hem vaak wakker maken voor zijn fles 
nu is hij bijna 15 weken en slaapt nu tot half 5 5 uur .... wij geven hem dan gewoon zijn flesje... 180cc 6 scheppen en 1 schep Jbpmeel en dan valt hij meestal nog eventjes in slaap en om 7 uur gaat hij vaak slapend naar de kdv.. tis niet anders... ze komen wanneer ze willen..als kindje honger heeft gewoon lekker flesje geven als het tijd is voor flesje..
 
Lastige is soms wel.. dat je zelf (heb ik last van) na de voeding van half 5 5 uur weer in slaap val? en dan lig je zo lekker..en dan gaat je wekker weer om half 7 maar goed het is niet anders.. probeer vaak maar optijd mee na bed te gaan in de avond ?
 
Vraagt ze zelf om die van 2 uur of maken Julie haha wakker? Anders is laten slapen miss komt ze wel helemaal niet voor voeding.. mij in kleine man heeft nooit in de nacht voeding gehad.
 
Terug
Bovenaan