Eindeijk de uitslag!

Gisteren toch via mijn arts te horen gekregen dat ik geen eisprong heb en mijn eitjes dus niet genoeg rijpen. Ik moet nu begin januari met Clomid beginnen. Is hier iemand mee bekend? Ik vraag me namelijk af of dit nare bijwerkingen heeft.
Is er ook een kans dat je met deze medicijnen natuurlijk zwanger wordt of moet je dan zowiezo het behandeltraject in? Dit heeft de arts nog niet verteld en dat hoor ik officeel pas begin januari, maar vraag me het gewoon af.

Ik hoop voor jullie dat 2011 een zeer vruchtbaar jaar mag worden en dat het eindelijk raak mag zijn bij jullie!

Liefs Vic

Hey Vic,

ik heb 2 maanden geleden Clomid gebruikt, de enige bijwerking die ik had was opvliegers....haha 's middags enorm rode wangen en het ineens heeeeel warm hebben, dit heeft een week of 3 geduurd (Clomid is namelijk een langwerkend hormoon is mij verteld)...maar goed af en toe lastig maar niet onoverkomelijk..

Volgens mij als je geen goede eisprong hebt van jezelf gebruiken ze dit ook in een spontane cyclus....mocht er na een paar keer niets gebeuren dan zullen ze wellicht IUI gaan voorstellen...maar stel je vraag aan je arts, daar is ie voor.

Minder dat er dus een oorzaak is, wel fijn dat er nu iets gaat gebeuren!!

Succes,

gr Yosha

Ik had behoorlijk bijwerkingen van de clomid. Chagerijnig, gewichtstoename, erge hoofdpijn. Maar dat is bij iedereen weer anders. Zou het gewoon over me heen laten komen. Waarschijnlijk moet je ook iedere cyclus je eitjes laten meten en dan krijg je een spuit om het eitje te laten springen. Meestal proberen ze het eerst een half jaar met hormonen voordat ze weer verder gaan met vervolgstappen.

Ik heb nooit bijwerkingen gehad van clomid. Maar zoals je leest verschilt dat per persoon. Of je het behandeltraject in moet hangt er vanaf hoe je op de clomid reageert. Ik ben 2x zwanger geraakt door clomid. De 1e keer in de 1e ronde en de 2e keer in de 3e ronde.
Suc6, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn.

Hey Victory,

Wat fijn dat je eindelijk weet waar jullie aan toe zijn!!

Wij mogen starten met IUI, maar laten het nog even bezinken. In principe is er bij ons niks aan de hand, onverklaarbaar verminderde vruchtbaarheid ofzoiets.....
Maar wetende dat je serieus wordt genomen en je weer een stapje verder bent geeft rust.

Ook voor jullie een vruchtbaar 2011 en dat het raak mag zijn :)

Liefs Star

Hoi Victory,

Wij krijgen waarschijnlijk 20 januari te horen, dat ik Clomid moet gaan slikken. De gynaecoloog heeft nu een echo gemaakt en bloedonderzoek gedaan, om er zeker van te zijn dat ik PCOS heb en de gegevens up to date zijn. Dus wij krijgen dan er ook uitleg over. Ik wens jullie veel succes en hoop dat jullie snel zwanger zullen worden in 2011!

Groet,
Krissy

Terug
Bovenaan