eindelijk aan de medicijnen,

A

Anoniem

Guest
ben vandaag bij de gyn geweest. het was wel even spannend ik wist wel dat ik niet zwanger was want de test was negatief maar toch mijn ci is vandaag 57 dagen je gaat toch hopen dat de test niet goed is en dat ik toch zwanger ben.

maar goed ben dus echt niet zwanger en moet nu mijn menstruatie op gaan wekken met
peovera 10 dagen lang een pil slikken daar na als ik dan ongi ben moet ik weer naar het ziekenhuis toe voor een ego en dan mag ik met clomid gaan beginnen. kijk het is natuurlijk niet helmaal geweldig dat je zwanger moet worden met medicijnen maar goed als het helpt dan graag. zijn het wachten nu echt helemaal zat. heb net dus de eerste pil ingenomen en ik hoop dat ik nergens last van heb maar is dat wel zo dan nemen we dat maar voor lief toch.

zijn er hier meer vrouwen die pco hebben en ook aan de medicijnen zijn.
zou het erg fijn vinden om met jullie te praten.
je mag ook mee kletsten als je dat niet hebt hoor. graag zelfs.

jullie horen wel hoe het allemaal verloopt.

groetjes sherina

Hoi meis,

Soms wilde ik dat ik kon toveren en alle meiden die zo lang moeten wachten op een zwangerschap helpen!!! Maar helaas kan ik dat niet!!! Vindt het altijd zo erg voor jullie!!! Zeker als de wens zo groot is!!!
Maar nu moet je dus medicijnen slikken om zwanger te raken nou meis hoop dat het echt gaat helpen en dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!!! Maar hou moed hoe moeilijk het is om nog hoop te houden eens komt de dag dat ook jij zwanger  zult zijn echt waar!!! Dat is mijn wens voor jouw ook al heb ik niet dat wat jij hebt leef toch met je mee!!! Ben al moeder van een dochtertje en bij ons wil het nu ook niet lukken om voor de tweede keer zwanger te raken dus las nu een pauze in we gaan ook trouwen in september 2008 dus wil niet hoogzwanger gaan trouwen dus gaan we volgendjaar februari of maart weer proberen!!!
Heel veel succes en ik denk aan je hoor!!!

Liefs Sandy

hoi sherina.

heb je niet het gevoel dat je nou eindelijk weer een stap verder bent,lijkt mij tenminste.
Als je al een tijdje het vermoeden hebt dat het niet goed zit,duurt alles zo lang vindt je niet.
Het is te hopen dat het allemaal aanslaat bij je en dat je snel zwanger bent.
Hoe lang ben jij al bezig?
Ik vanaf begin dit jaar,juni miskraam gehad jammer genoeg.
Maar loop ook in het ziekenhuis vanwege mijn leeftijd 37 .dan ben je volgens de gyneacoloog al,ouder terwijl ik me eigen echt geen 37 voel eerder 30 maarja.
Heb afgelopen maandag bloed geprikt ivm me eisprong of die wel gweest was,en ja hoor er is een eisprong geweest,wel was het zo dat die waarde niet verschrikkelijk hoog was,maar kan wel zwanger worden met deze waarde,dus maar hopen he,zondag is mijn ongi dag,of niet .
Als ik niet zwanger ben ,moet ik weer trug,voor een echo,na 10 dagen,kunnen ze kjiken of er wel een goede eisprong is,zoniet krijg ik waarschijnlijk ook medicijnen,om het te versterken,hij wil me niet te lang laten wachten,je wordt alsmaar ouder,en dan wordt het toch moeilijker.
Nou dit was mijn verhaal,ik hoop dat alles goed aanslaat bij jouw,en succes.
                                                                liefs mexx-ann

hoi sandy
ik kreeg wel even kippenvel toen ik las wat je naar mij schreef vind het echt super lief dat je zo met me mee leeft. ik moet wel zeggen dat ik nu het gevoel heb dat we weer een stapje dicht bij zijn.
ik heb ook een heletijd gedacht dat het beter was dat ik een andere baan moetst gaan zoeken ben nammelijk kraamverzorgster ik vind het wel helemaal geweldig om dat te doe hoor daar ligt het nie aan maar het is zo moeilijk om mensen dan zo gelukkig te zien gun het ze wel maar toch doet het me ergens wel een beetje pijn,
was laats in een gezin zij vas 43 en hij 52 ze hadden er voor gekozen om laat zwanger te raken en ze was 1 maand bezig en toen wou ze een ivf behandeling en ze heeft het ook nog gekregen, nou dan kan ik echt heel boos worden. kijk als je wat ouder bent maar je bent al heel lang bezig en het wil niet lukken en je raakt dan een keer zwanger dan kan ik alleen maar zeggen gelukkig dat het gelukt is. maar niet er bewust voor kiezen en dan ook nog eens eisen gaan stellen,
maargoed, onze tijd kom ook nog wel. en ook voor de mensen die wat ouder zijn en het al een heletijd aan het proberen zijn want daar heb ik geen moeite mee.

maargoed ik hoop echt dat iedereen heeeel snel zwanger is. kunnen we allemaal over naar het furom zwanger zijn. denk wel dat we dat nu verdienen of niet.

groetjes sherina

Hoi hoi,

Hoe is het gegaan met de pillen die je slikt, heb er bijwerkingen van gekregen?? Hoop het niet voor je???
Tuurlijk leef ik met je mee sommige verhalen zijn te bijzonder om zomaar niet te lezen!!! Lijkt me moeilijk als je ook nog kraamverzorgende bent het er dus elke dag mee geconfronteerd wordt met het geluk van andere wat jij ook graag wilt!!! Petje af dat je dan nog in staat bent te werken hoor meis!!! Maar begrijp dat je nu al wel verder bent als dat je bent geweest hoop echt van harte dat je zwanger mag raken en hopelijk duurt het niet al te lang meer voor je!!! Heel veel succes en als je wat kwijt wilt gewoon weer ff hier tikken kijk bijna iedere dag en kan dan weer reageren zo helpen we elkaar oké!!!
Fijn weekend!!!

Liefs Sandy

hoi nou hier weer een berichtje van mij. ben afgelopen woensdag begonnen met de pillen (10 dagen) proveria om mijn ongi op te wekken. nou de eerste 2 dagen wasik echt helemaal de weg kwijt zat echt niet lekker in mijn vel maar nu dag 6 gaat het al een stuk beter mijn hormonen gieren niet meer zo door mijn lijf gelukkig. nu dus nog 4 dagen die pillen en dan maar afwachten waneer ik ongi wordt ze zeggen tussen de 3 en 7 dagen. dus ik moet echt nog even geduld hebben, en dan mag ik starten met clomid. ja eerst moet ik als ik ongi ben naar het ziekenhuis om een ego te laten maken, en dan beginnen. en dan om de dag weer naar het ziekenhuis om te kijken of de eidjes goed groeien is dat niet zo dan beginnen we weer van voor af aan maar dan met een hogere dosis,
ik moet wel zegen dat ik er vreselijk tegen op zie. wandt er is een verhoogde kans op een miskraam, en dat zou toch echt heel erg zijn, maar goed moet daar maar niet teveel over na denken,

nou dat was het wel weer zo'n beetje hou jullie op de hoogt hoe het allemaal gaat,

oo nog even een vraagje wat zouden jullie doen zouden jullie het op je werk vertellen waar ik mee bezig ben of toch niet. ik krijg als het goed is in jan een vast contract, en omdat ik regelmatig naar het ziekenhuis moet moet ik toch ook wel kunnen vertellen waar ik tekens heen ga, lijkt mij,

groetjes van mij

Terug
Bovenaan