A
Anoniem
Guest
ben vandaag bij de gyn geweest. het was wel even spannend ik wist wel dat ik niet zwanger was want de test was negatief maar toch mijn ci is vandaag 57 dagen je gaat toch hopen dat de test niet goed is en dat ik toch zwanger ben.
maar goed ben dus echt niet zwanger en moet nu mijn menstruatie op gaan wekken met
peovera 10 dagen lang een pil slikken daar na als ik dan ongi ben moet ik weer naar het ziekenhuis toe voor een ego en dan mag ik met clomid gaan beginnen. kijk het is natuurlijk niet helmaal geweldig dat je zwanger moet worden met medicijnen maar goed als het helpt dan graag. zijn het wachten nu echt helemaal zat. heb net dus de eerste pil ingenomen en ik hoop dat ik nergens last van heb maar is dat wel zo dan nemen we dat maar voor lief toch.
zijn er hier meer vrouwen die pco hebben en ook aan de medicijnen zijn.
zou het erg fijn vinden om met jullie te praten.
je mag ook mee kletsten als je dat niet hebt hoor. graag zelfs.
jullie horen wel hoe het allemaal verloopt.
groetjes sherina
maar goed ben dus echt niet zwanger en moet nu mijn menstruatie op gaan wekken met
peovera 10 dagen lang een pil slikken daar na als ik dan ongi ben moet ik weer naar het ziekenhuis toe voor een ego en dan mag ik met clomid gaan beginnen. kijk het is natuurlijk niet helmaal geweldig dat je zwanger moet worden met medicijnen maar goed als het helpt dan graag. zijn het wachten nu echt helemaal zat. heb net dus de eerste pil ingenomen en ik hoop dat ik nergens last van heb maar is dat wel zo dan nemen we dat maar voor lief toch.
zijn er hier meer vrouwen die pco hebben en ook aan de medicijnen zijn.
zou het erg fijn vinden om met jullie te praten.
je mag ook mee kletsten als je dat niet hebt hoor. graag zelfs.
jullie horen wel hoe het allemaal verloopt.
groetjes sherina