eindelijk aangekomen

Kon ik dat maar zeggen. Ik eet 4 a 5x op een dag kleine maaltijden en ben nu 28 weken en 11 kilo aangekomen.
Verloskundige zegt dat het een mooi aantal kilo's zijn. Maarja nu zal de baby nog zwaarder worden dusja.... kilo's kom maar bij mama :) haha

Ik was altijd heel slank had maat 34, heb eigenlijk alleen een buik en mijn heupen zijn iets voller.Ik ben nu 27+2 en al 13 kilo aangekomen.maar volgens vk is dat alleen maar goed.ik had helemaal niks bij te zetten.en als ik er een maatje op vooruit gaat vindt ik het ook geen probleem.

Ja dat schijnt te kloppen dat slanke vrouwen gemiddeld iets meer aankomen tijdens de zwangerschap.ik ben nu bijna 25 weken en ruim 6 kg aangekomen.bij de 1ste 18 kg en bij de 2de 20 kg,toch heb ik altijd maatje 36/38 gehouden,met zwangerschap en daarna ook.alleen broeken paste ik na mn zoontje niet direkt.
liefs jootje

Ben nu 25 weken en 3 kilo aangekomen. Maar het zit echt alleen aan de voorkant. Ben verder niet gegroeid nog steeds maat 36/38. Echt een spits buikje naar voren. Ben benieuwd wat het totaal gaat worden.

Ik ben nu 8 kilo aangekomen. Ik heb normaal maatje 36 en ben bij mijn dochter in totaal 14 kilo aangekomen. Het hoeft dus niet dat slanke dames meer aankomen. Een vriendin van mij heeft maat 42 en was tijdens haar zwangerschap wel 25 kilo aangekomen! Ik ben nu 28,5 week trouwens.
Ik draag ook weer van voren en verder zie je (tot nu toe) weinig. Ik ben benieuwd waar ik dit keer ga eindigen maar ik maak me er niet druk om. Ik eet waar ik zin in heb en voel me weer goed, dat vind ik het belangrijkste!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan