Eindelijk actie

Tijdje niets laten horen en niet meegelezen. Ik heb wel veel gemist zeg, veel zwangeren. Gefeliciteerd allemaal. De reden dat ik niet meer heb meegelezen: ben een cursus begonnen. Goede afleiding. Maar nu is het weer tijd voor het zwanger-raken gedoe. We gaan voor de eerste IUI!!! Man-lief eindelijk over weten te halen.
Vandaag hebben we een babbeltjes gehad met de arts. We krijgen 3 tot 6 pogingen. Allemaal met hormoonstimulatie. Dat doen ze zo in het LUMC, omdat de resultaten toch iets beter zijn. Ik had eigenlijk gedacht dat we het zonder zouden moeten doen, omdat er met ons niets aan de hand is. Ik mag kiezen tussen Gonal F (prikjes) of Clomid. Ik denk dat het Gonal F gaat worden (iets meer kans en de verzekering betaald) dus volgende week waarschijnlijk prikles. Spannend allemaal. Ben echt blij dat er actie wordt ondernomen. Heb er helemaal zin in!!! Misschien piep ik over een aantal maanden wel anders, maar daar moeten we nu nog niet aan denken.

Groetjes, Kippie.

Goed zeg, dat je gaat beginnen! Mijn man heeft ook eindelijk toegestemd, hij zat er erg tegenaan te hikken,  volgens mij was hij een beetje in een ontkenningsfase dat er echt iets mis zou kunnen zijn. Dan gaan we een beetje gelijk op denk ik? Ik zit te wachten op m'n menstruatie en dan begin ik meteen..
Spannend ergens ook wel, dat er eindelijk iets concreets gebeurt!

Gr, Saartje

Hoi Saartje,

Ik denk inderdaad dat we gelijk op gaan. Er is bij ons in het ziekenhuis  geen wachtlijst voor IUI, dus ik verwacht dat we mogen beginnen als ik ongesteld word. Ik zit nu op cyclusdag 13. Eerst a.s. dinsdag nog even afwachten. Dan zal ik waarschijnlijk meer horen. Hou je op de hoogte!

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan