eindelijk amandelen knippen....

Hoi Hoi

Het is al even geleden dat ik weer eens iet heb geschreven dus ik dacht kom ik zal eens en update geven.
Ja vanmorgen naar de KNO geweest met Kas, en zijn keel/neus en oren zagen er nog steeds niet goed uit.
Voor degene die het verleden en mijn andere topics kennen weten wat een drama's met bacterien en antibiotica's Kas heeft moeten doostaan. Hahahahaha.
7 oktober is het dan zover. alles gaat er uit en zijn oren worden doorgeprikt. Hij is dan ruim 21 maanden. Nu het dan eindelijk zover is heb ik wel zoiets van, wat doe ik hem allemaal aan.
Het is ook nooit goed he? Hahaha.
Nou hopelijk doorstaat hij het allemaal een beetje goed en doet de pijnmedicatie zijn werk.
Wie heeft er al ervaringen met amandelen knippen?

groetjes Judith

Hoi hoi,

Ik heb geen ervaringen met amandelen knippen. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Zo'n kleintje in een ziekenhuis, ondergaat dingen waar die niks van begrijpt. Maar zeer waarschijnlijk ben je daarna van alle ellende af. Dus het is nu even doorbijten en erna lekker genieten van een kind die niet zoveel ziek is.

Sterkte en succes

hoi,

Onze dochter Iris was 14 maanden toen ze haar neusamandelen geknipt hebben en buisjes kreeg,ik moet zeggen dat ze er echt een heel ander kind van is, geworden nog vrolijker dan eerst.
Ze kon zo ziek zijn en dan nog zat ze bij de dokter te lachen,de dokter geloofde me soms zo op het zicht niet tot dat ie in haar oren keek elke keer weer oorontsteking.
Helaas zijn haar buisjes maar 4 maanden blijven zitten en heeft ze in juli weer nieuwe gehad,de eerste keer had ze helemaal niets in de gaten,maar nu was ze helemaal in paniek toen we in de operatiekamer aankwamen.Nu heeft ze nog regelmatig een loopoor maar ze heeft er in ieder geval geen pijn meer van.
Ons is het allemaal heel goed meegevallen en het is voor de ouders erger dan voor je kind emotioneel dan,ik heb 2 keer zitten janken toen ze onder narcose werd gebracht haha.
Dus maak je niet druk je kindje wordt er alleen maar beter van!

Groetjes cindy

Terug
Bovenaan