Eindelijk augustus!

Dames!

Het is eindelijk augustus; de maand waarin we onze kindjes gaan krijgen!
Ik ben de hele zwangerschap niet ongeduldig geweest, maar dat begint nu wel te komen! Heb t behoorlijk gehad met dat dikke lijf en alle pijntjes. Nu het augustus is, mag de kleine ook wel komen :) zul je zien dat we deze maand nog even een flinke hittegolf krijgen... ik hoop het niet, doe mij maar een mooie nazomer!
Straks naar de VK, ben benieuwd of alles nog steeds net zo goed is als vorige week :) sta ik binnen 10 min weer buiten haha. Heb ik het uitstapje van de dag ook weer gehad :)

Iedereen veel succes met de laatste loodjes, dat onze kindjes maar vlot en gezond ter wereld mogen komen!

Liefs Yvanka!
 
Hoihoi, inderdaad, AUGUSTUS....

Ben t ook wel beetje zat ja, niet zo erg als bij de eerste 2, maar toch.k Kan zo slecht inslaap komen...En alle mama's die mij zien ''beloven'' dattie snel komt, mn buik hangt nogal laag....Lief bedoeld, maar ik voel gewoon dattie nog wel ff zitten blijft...Naja, deze week nog ff de tanden op elkaar, zondag komt mn schoonmama, vanaf dan ben ik niet meer alleen met de kids.Heerlijk idee.'k Voel nu toch wel dat ik MOE ben.Achja, zo is t zwangere leven hihi.
ben ook erg nieuwsgierig naar t babytje, wil m graag leren kennen.

Ik moet vandaag ook voor kontrolle bij de gyn (is hier normaal hoor) ook als alles goed is, ik sta zéker niet met 10 min weer op straat.'t duurt er altijd nogal.Maar goed, ze zijn super lief en gezellig dus is niet zo erg.

Nou, jij en alle anderen idd succes, t einde komt nu echt in zicht...

Liefs Gerrie
 
Ik heb vandaag wel drie uitjes :) zometeen ff zwemmen ( wel handdoek tot aan het water om mijn charmante figuur, mensen schrikken toch van zwangeren die over de 36 wk zwanger zijn, en nu ik er over nadenk, die zag ik ook nooit van dichtbij), vanmiddag VK en vanavond met dit weer lekker terrasje pakken met een vriendin :)

het hoeft van mij vandaag nog niet te komen, al krijg ik het wel zwaarder, ik hoop dat het zo een dag voor of na de uitgerekende dag komt :)

moet ook zeggen dat ik weer vanalles aan het wassen ben
 
joehoe, en nu staat augustus echt bovenaan!!
Mooi op tijd deze keer!
Van mij mag de kleine wel komen, maar heb het idee dat t nog wel even blijft zitten... ;-S
Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan