Eindelijk!!! Ben zo blij maar.....

A

Anoniem

Guest
Jeeh na een half jaartje hobbien is het dan zover. IK BEN ZWANGER en kan het wel van de daken schreeuwen! Ben alleen ineens zo gigantisch onzeker, ik voel nik, heb niks, heel onwerkelijk allemaal.... toevallig gistermiddag en vandaag voor de lunchpauze werd ik misselijk en had ik van die zwabberdewapski benen maar ben zo bang dat dat tussen m'n oren zit, dat had ik ook toen we nog zwanger wilde worden..........
Ik heb over 2 weken een afspraak bij de verloskundige en hoop dat zij me een soort van gerust kan stellen, over 3 weken naar de termijn echo, ik kan niet wachten en de dagen kruipen ook echt... Is dit vreemd, die onzekerheid? Ik hoor het heel graag van jullie!!!!
p.s. Begrijp me niet verkeerd hoor want ik ben zielsgelukkig dat ik zwanger ben!!!!

hoi hoi

Geloof me je gevoel is heel logisch, ik heb het ook en waarschijnlijk zijn ook wij niet de enigen, het is allemaal nog zo spannend en nog niet tastbaar en dat wachten, vreselijk.....
maar na de echo zul je je vast beter voelen,

kus

Allereerst GEFELICITEERD!!!!!!
En het is heel normaal om je zo te voelen, het is ook allemaal zo onwerkelijk...
Je weet dat je zwanger bent, maar je voelt er niets van, je hebt nog niet eens het hartje horen kloppen!
Maar wees gerust, dat 'zwanger' gevoel komt vanzelf...
Er zit voor jou niets anders op dan te wachten, wachten op de echo en tot je het hartje voor het eerst hoort, daarna wordt het wel meer werkelijk...
Al blijft een zwangerschap iets wonderbaarlijks... Zelfs wanneer je je baby op de echo hebt gezien, zelfs nadat je het hartje hebt gehoord en zelfs nadat je je baby voor het eerst hebt gevoeld blijft het soms 'onwerkelijk' aanvoelen...
Dit is mijn tweede zwangerschap en ik heb mijn kleine spruit al een aantal keren mogen voelen, maar zodra ik 'hem' een dag niet heb gevoeld komt dat onwerkelijke gevoel toch weer naar boven, dan pak ik snel mijn doppler om naar het hartje te luisteren...
Tja misschien is dat mystieke en onwerkelijke gevoel wel het gene dat een zwangerschap zo geweldig maakt.....
Veel liefs en geniet ervan
Nika

Ik kan alleen maar zeggen dat ik heel goed weet hoe je je voelt. Ik had bij mn zwangerschap nergens last van en niks duidde erop dat ik zwanger was (behalve natuurlijk die dikke vette blauwe streep) en daar was ik zo onzeker door. Had nl daarvoor een vroege miskraam gehad, dus maakte me daardoor nog meer zorgen. Maar echt, na zo'n 18 weken ging ik mn kleintje voelen en dat is zo mooi. Het is dus echt afwachten voor je, maar voor je het weet heb je je kindje in je armen. Mijn dochter is inmiddels bijna 9 weken!

he!
Nou, erg herkenbaar dit! ben blij dat ik niet de enige ben! Ook wij hebben er een half jaar over gedaan, vorige week test gedaan en positief!!!! Nu een week verder en denk ik, oke, en nu? Je ziet nog niks, voelt nog niks! behalve dan gevoelige borsten en soms krampen... Die krampen lijken heel veel op menstruatiekrampen en heb dus het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden (is natuurlijk niet zo)   Heb van de week gelijk een afspraak gemaakt bij de verloskundige, en mag over twee weken komen en over 3 weken echo, spannend! Zit nu de dagen af te tellen totdat zij zegt dat alles goed is!
Kan niet wachten totdat deze 'onzekere' maanden voorbij zijn! Zit nu op de helft, ( 6 weken) dus gaat de goede kant op! Positief blijven!!!!
Nog meer die hier zo onzeker over zijn?

Wat fijn dat dit een herkenbaar "iets"is!!!! Voel me gelukkig niet meer zo raar, ik ben zelfs gister en eergister voor het eerst misselijk geweest, ik was zo blij (stom he, ik weet dat dit voor sommige heel raar klinkt!) maar ik had eindelijk iets dat erop leek dat ik zwanger was!
Nou meiden, ik moet de 19e naar de verloskundige en de 25e naar de eerste echo ben zo benieuwd!

We keep in touch!!!

Terug
Bovenaan