A
Anoniem
Guest
Jeeh na een half jaartje hobbien is het dan zover. IK BEN ZWANGER en kan het wel van de daken schreeuwen! Ben alleen ineens zo gigantisch onzeker, ik voel nik, heb niks, heel onwerkelijk allemaal.... toevallig gistermiddag en vandaag voor de lunchpauze werd ik misselijk en had ik van die zwabberdewapski benen maar ben zo bang dat dat tussen m'n oren zit, dat had ik ook toen we nog zwanger wilde worden..........
Ik heb over 2 weken een afspraak bij de verloskundige en hoop dat zij me een soort van gerust kan stellen, over 3 weken naar de termijn echo, ik kan niet wachten en de dagen kruipen ook echt... Is dit vreemd, die onzekerheid? Ik hoor het heel graag van jullie!!!!
p.s. Begrijp me niet verkeerd hoor want ik ben zielsgelukkig dat ik zwanger ben!!!!
Ik heb over 2 weken een afspraak bij de verloskundige en hoop dat zij me een soort van gerust kan stellen, over 3 weken naar de termijn echo, ik kan niet wachten en de dagen kruipen ook echt... Is dit vreemd, die onzekerheid? Ik hoor het heel graag van jullie!!!!
p.s. Begrijp me niet verkeerd hoor want ik ben zielsgelukkig dat ik zwanger ben!!!!