Het heeft even wat voeten in de aarde gehad, de bevalling is niet geheel vlekkeloos verlopen, maar ons meisje is eindelijk geboren!! Vrijdag 2 April (Goede vrijdag) om 23.53 uur is Jasmine Rosanna geboren. Ze woog 3530 gram en was 48 cm lang! Ik ben uiteindelijk ingeleid, vanaf krap 5 cm ontsluiting persdrang gehad. Uiteindelijk gedwongen tot een ruggeprik en bevallen met behulp van de vacuumpomp. (Omdat Jasmine het niet goed meer deed in mijn buik)
Het is een heerlijk meisje, we genieten met volle teugen van haar. Op wat (flinke) krampen na, die goed onder bedwang blijven met infacol, hebben we bijna geen kind aan haar. Ze slaapt de nachten al zo goed als door, overdag moet ik haar wakker maken voor een voeding en verschoning, al met al is het een heel tevreden meisje.
Voor jullie allemaal veel succes, mochten jullie nog moeten bevallen en anders geniet van de kleine wondertjes.
Veel Liefs,
Daan en (uk) Jasmine
Het is een heerlijk meisje, we genieten met volle teugen van haar. Op wat (flinke) krampen na, die goed onder bedwang blijven met infacol, hebben we bijna geen kind aan haar. Ze slaapt de nachten al zo goed als door, overdag moet ik haar wakker maken voor een voeding en verschoning, al met al is het een heel tevreden meisje.
Voor jullie allemaal veel succes, mochten jullie nog moeten bevallen en anders geniet van de kleine wondertjes.
Veel Liefs,
Daan en (uk) Jasmine