Eindelijk binnen

Hallo lieve dames,      

OOK Sammy is eindelijk binnen. Wat een gedoe zeg.

Alles oke met jullie allemaal???

Het septemberforum ben ik net even wezen kijken maar dat ligt bijna helemaal plat.  

Hoe staat het met de nod's??

Heb ik nog mooie berichten gemist?

Hier alles oke na die superbloeding van afgelopen weekend! Bloeden is sindsb gisteren gestopt en  die kleine zit hoogstwaarschijnlijk nog hoog en droog (nat) in zijn zakje van binnen! Maandag as hebben we echo nr 4.

Ben benieuwd of deze maand ook zo lekker vruchtbaar wordt als jan en feb!!

van Sammy

Ha die Sammy,
Goed om te horen dat  het met jullie( jij en buikbaby) goed gaat!!!!!
Leuk he al die echo's, je kunt er geen genoeg van krijgen.
Nou ik heb vandaag NOD, mar nog niets te bekennen, gisteravond getest en die was negatief, dus we wachten het maar af!!!! Had echt het idee dat ik zwanger was/ ben.
Nopu fijn weekend op de roze wolk en veel plezier maandag als jullie weer gaan kijken naar de baby!!
Liefs Annemarie

Lieve Sammy,

ben blij dat het weer allemaal goed met je gaat en dat het gelukkig ook zo goed met je buikbabietje gaat.

Voel je je al weer wat zekerder?

Knuf,

Corina

Hallo Sammy,

Ik moet ook wennen, minder overzichtelijk maar ja het zal wel wennen.
Ik heb vandaag ook mijn nod en er is ook nog niets. Vind het heel spannend ik weet niet wanneer ik ga testen, eigenlijk omdat mijn cyclus regelmatig is denk ik dat het wel raak moet zijn. Direct ook ontzettend eng. Het is bij mij 2x achter elkaar misgegaan waarom zou het de 3e keer wel goed gaan, ben echt niet eerder blij dan dat ik een goede echo heb gezien. Ik ben absoluut niet pessimistisch van nature maar ik vind het nog altijd gek. De eerste miskraam had ik echt zoiets kan gebeuren, overkomt zoveel, maar na die eerste ben ik niet weer ongi geworden maar direct weer zwanger, ik achtte de kans klein dat het weer mis zou gaan, toch gebeurde het.

Tuurlijk vind ik het mooi dat ik zwanger ben/zou zijn  en ben ik daar erg blij mee maar ook wel heel erg bang, daarom durf ik ook nog niet te testen denk ik. Maar ja het bewijst wel dat het zwanger worden bij ons niet een probleem is en dat biedt perspectief want als ik de garantie vandaag kreeg dat ik na bijv. 8 miskramen uiteindelijk een kind in de armen mag nemen, heb ik het er allemaal voorover.

Wat een verhaal. Ik hoop dat jullie maandag weer mooie beelden van jullie wonderwonderwonderwonderwonder en nog eens wonder kind mogen zien. Ik wil alleen maar verhalen horen dat het nu goed gaat met mensen die zwanger worden na een miskraam.

Heel veel liefs van mij

Hallo lieve dames,

NOU Biate, Daar kan ik je bij helpen hoor!

Ik denk dat wij voor jou en alle andere dames een heel mooi voorbeeld zijn. Na al dat bloedverlies nog steeds een gezond kindje. Verder heb ik niet overdreven veel last gehad van kwaaltjes. Wel af en toe misselijk geweest, maar dat is sinds anderhalve week ook een beetje over. Waar ik wel veel aan heb en waardoor ik een goed gevoel er over blijf hebben zijn vooral mijn borsten. Deze zijn echt flink aan het groeien, ook mijn tepels. Ze blijven ook ontzettend gevoelig, tot aan pijn aan toe. Verder wat er vreemd uitziet, maar eigenlijk ook heel mooi is dat ontzettende netwerk aan aders die richting tepel lopen. Af en toe zijn ze bijna helemaal blauw. Als je onder de douche uitkomt bijvoorbeeld want door de warmte zijn je aderen beter zichtbaar. Ook de vetopbouw op mijn buik, dijen en billen is errug leuk. Vind het niet zo erg, want ben vrij mager van mezelf dus kan het aardig hebben. Denk dat je het bij mij sowieso eerder tekent. Wat betreft stemmingswisselingen: daarin ben ik niet zo een leuk voorbeeld: IK BEN VERSCHRIKKELIJK!!!Hahaha, collega noemt me zelfs een hormoonbal!!

Maar goed, ik hoop voor jou en voor de rest een voorbeeld te zijn! Maandag weer de echo, dan zijn we twaalf weken. Ben benieuwd of ie weer goed gegroeid is!!

IK denk dat jij grote kans hebt dat je weer terug zwanger bent, en als ik jou was zou ik vandaag nog gaan testen. BIj mij was er toen pas vrij laat een hel licht streepje te zien (na de 10 min), maar gelukkig reageert iedereen anders met die hormoontjes. Ik hoop voor je dat er een  buikbaby in de maak is in jou buikje!!!! IK ga voor je duimen! Laat me even weten wanneer je gaat testen, meis!

Verder de rest van de dames natuurlijk ook succes met klussen en de nod's en natuurlijk het TESTEN!

van sammy

Hoi Sammy,

Ik ben blij dat het allemaal nog zo goed met je gaat.
Vorige week werd ik toch wel heel bang na jouw verhaal, maar zo zie je toch dat je altijd eerst moet afwachten voordat je voorbarige conclusies gaat trekken.
Lekker toch, al de echo ´s! Heb je tenminste houvast!

Ik hoop dat ik mezelf mag aansluiten bij je en ook ECHT zwanger ben, misschien heb je mijn verhalen gelezen, maar ik moet gewoon een derde keer testen over een paar dagen, want het antwoord is niet overduidelijk de twee keren dat ik nu getest heb.
ALS ik zwanger ben krijg ik bij 8 weken een echo, dat lijkt nu nog ver weg.
Dus eerst afwachten maar en ik denk ook bij mezelf we zien wel...

Groetjes
Angelique

Hi Sammy,

In de eerste plaats nog erg bedankt voor jouw lieve reactie op het zwanger forum op mijn berichtje dat mijn embryotje er niet bleek te zijn. Ik vind het fijn om te horen dat het bij jou nu beter gaat, al is het zo te lezen erg spannend allemaal. Ik wil je veel succes wensen morgen bij de echo en hoop dat de kleine echt helemaal goed zit!!!!

Ik heb inmiddels bijna twee weken geleden de curettage gehad en ben nu rond aan het kijken voor een nieuwe poging. Emotioneel lijk ik er nog niet aan toe. Maar dat is een ander onderwerp.

Jij veel suc6 morgen en ik ben erg benieuwd!!!!

Liefs Daantje

Terug
Bovenaan