eindelijk blij

A

Anoniem

Guest
dag dames,

eindelijk ben ik blij. De vader heeft het nu ook geaccepteerd en steunt me zo veel hij kan, ik ben daar erg gelukkig mee. Vanmorgen nog bij de verloskundige geweest die me het hartje liet horen, het klonk net als een galoperend paardje. Wat is dat met die 20 weken echo? Is die zo bijzonder? Verder rade ze me de vruchtwaterpunctie af omdat de vlokkentest al zo goed was.
Ik heb ook al roze sokjes gekregen en een babydoos van de etos.
fijn allemaal. Ik ben nog wel wat misselijk en moe, maar zelfs dat went.
ik hoop dat het met jullie ook goed gaat.
liefs van t buurmeisje..

Hoi buurmeisje,
Wat fijn voor je dat hij het nou accepteert. Het is toch prettiger om met zijn tweeën zwanger te zijn (hoewel je het alleen ook gekund had hoor, ik geloof nog steeds in die oerkracht van de vrouw!).
Ik heb het de laatste tijd niet meer zo meegekregen, maar is je familie nu ook overstag?
die 20 weken echo is heel bijzonder, omdat het heel uitgebreid is en nog duidelijk genoeg om het overzicht te zien van je alles. Als je kindje veel groter is, past het niet meer helemaal op 1 beeld. Verder neemt de echoscopist(e) ruim de tijd om alles uit te leggen. Je krijgt er meestal ook een videoband of dvd van mee naar huis, maar daar zit geen geluid op!!
Geniet van de komende 26 weken!!
Patricia 39+3

gefeliciteerd buurmeisje!

Wat die 20 weken echo betreft, er zijn meerdere topics op dit forum te vinden over die echo. o.a. 'slecht nieuws met 20 weken echo' waar het een en ander verteld wordt over de voordelen en nadelen van zo'n echo.

groetjes,
Janneke

Wat fijn dat de vader je nu ook steunt! Het is toch fijner om dit samen te beleven of niet?
Geniet er zoveel mogelijk van!

lfs ing

Terug
Bovenaan