Eindelijk dan toch??

Ik heb sinds vannacht half 4 om het kwartier weeën :D
Ben er erg blij mee dat het nu toch spontaan op gang lijkt te komen want anders zou ik waarschijnlijk halverwege volgende week ingeleid gaan worden. Het is nu nog goed te dragen, ik probeer ze weg te puffen maar ik ben nu nog zo fit dat ik meer in de lach schiet van mezelf. Wat een hypere toestand allemaal :D
Ik hoop dat het snel wat frequenter gaat worden en ik vandaag nog naar het ziekenhuis kan gaan en we snel ons kleintje vast mogen houden. Jullie lezen het wel ;-)

Heb nu al ongeveer 24 uur weeën... zit nog niet echt regelmaat in, dan weer om de 5 minuten, dan weer om de tien, twaalf minuten...
Ze zijn wel al flink heftig dus ik hoop maar dat er flink wat voorwerk verricht wordt terwijl ik sta te puffen. Schiet er nu niet meer van in de lach trouwens, puf alsof mn leven er vanaf hangt ;-)
Net als ik denk dat ik t even niet meer trek dan ebben ze weer weg. Soms duren ze al ruim anderhalve minuut. Ben wel moe, heb met moeite drie kwartier geslapen. Nu ook wat roze slijmverlies dus ik hoop echt dat het vandaag allemaal gaat gebeuren.

Duim maar hard mee hahaha

Terug
Bovenaan