Eindelijk datum punctie

A

Anoniem

Guest
Vandaag voor de 5e follikelmeting gegaan. We moesten 2 dagen 150 eenheden puregon spuiten i.p.v. 100 eenheden aangezien de follikels niet goed doorgroeiden. Het aantal actievelingen schommelde ook constant. Uiteindelijk zijn er 3 goed doorgegroeid. De rest is te klein. Het waren er wel een aantal. Gelukkig zitten die 3 allemaal rechts zodat ze maar aan een kant hoeven te prikken.

Aanstaande dinsdag staat de punctie gepland. Krijg er nu al de zenuwen van. Ben wel blij dat na zondag het spuiten over is. Mijn buik leek wel een speldenkussen. Omdat wij nog 1 dikke week extra moesten spuiten begint het nu wel pijnlijk te worden. Vond het echt niet meer leuk. Nu ik er nog maar 3 (inclusief de pregnyl) moet kan ik heerlijk aftellen.

Iedereen een fijn weekend.

Liefs
Nicole

Hoi Nicole,

Ik begrijp wat je bedoelt met "een speldenkussen". Ik heb voor mijn IUI's ook hormonen (Decapeptyl, Puregon en Pregnyl) gespoten en de ene mnd groeiden ze sneller dan de andere mnd. Tijdens de "langere" mnd ging mijn buik ook echt zeer doen van het prikken. Er was dan ook geen "lekker" stukje meer te vinden op mijn buik.

Gelukkig is het voor jou nu bijna voorbij. Hopelijk voorgoed.
Ik ga over ongeveer 2 wkn (als de  komen) beginnen met mijn 1ste IVF. Dus ik ben er voorlopig niet vanaf.

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met de punctie as dinsdag.
Ik ga hard voor je duimen dat er 5 eitjes (ik heb het toch goed gelezen hé, 5 follikels heb je toch?) gevonden worden.

Kruimel

Hee Nicole,

Ken het gevoel. Mij hebben ze naar 300 eenheden gezet en toen had ik nog maar 2 follies over. Maargoed mijn verhaal is bekend. Bij de punctie 1 follie, 1 ei en nu 8 weken zwanger.
Ik wil je dus even heeel veeel succes wensen!!!!!! Ik zal voor je duimen hoor!
lfs ing

Ha Nicole,

Spannend hoor!
Heb erg veel aan je gedacht, ondanks dat ik niet veel op het forum geweest ben.
Natuurlijk ga ik dinsdag voor je duimen en hoop ik dat het je mee zal vallen!
Rust maar veel en laat je lekker door je mannetje verwennen.

Lees dinsdag of woensdag wel hoe het gegaan is!

Succes en ik duim voor jullie!!!!

Juffy

He lieve Nicole,

Heel veel sterkte dinsdag! Wat spannend je eerste (en absoluut de laatste!!) IVF poging. IK zal zeer zeker aan je denken.

Toi toi toi! Liefs Indy

Hé Nicole, heel veel succes as. dinsdag. Ik begin as. woensdag Puregon te prikken als alles goed is. Heb jij benoemswaardige bijwerkingen te melden van Puregon?

Tot horens, Pleun

hoi hoi,

heel veel succes morgen

ik ga zeker voor je duimen

grt moekje xxx

Succes voor morgen!

Zal aan je denken en kijk naar Ing...............dat is je grote voorbeeld

Terug
Bovenaan