A
Anoniem
Guest
Vandaag voor de 5e follikelmeting gegaan. We moesten 2 dagen 150 eenheden puregon spuiten i.p.v. 100 eenheden aangezien de follikels niet goed doorgroeiden. Het aantal actievelingen schommelde ook constant. Uiteindelijk zijn er 3 goed doorgegroeid. De rest is te klein. Het waren er wel een aantal. Gelukkig zitten die 3 allemaal rechts zodat ze maar aan een kant hoeven te prikken.
Aanstaande dinsdag staat de punctie gepland. Krijg er nu al de zenuwen van. Ben wel blij dat na zondag het spuiten over is. Mijn buik leek wel een speldenkussen. Omdat wij nog 1 dikke week extra moesten spuiten begint het nu wel pijnlijk te worden. Vond het echt niet meer leuk. Nu ik er nog maar 3 (inclusief de pregnyl) moet kan ik heerlijk aftellen.
Iedereen een fijn weekend.
Liefs
Nicole
Aanstaande dinsdag staat de punctie gepland. Krijg er nu al de zenuwen van. Ben wel blij dat na zondag het spuiten over is. Mijn buik leek wel een speldenkussen. Omdat wij nog 1 dikke week extra moesten spuiten begint het nu wel pijnlijk te worden. Vond het echt niet meer leuk. Nu ik er nog maar 3 (inclusief de pregnyl) moet kan ik heerlijk aftellen.
Iedereen een fijn weekend.
Liefs
Nicole