Eindelijk de 1e stapjes op beeld

Hoi Meiden,

Jens ging met 7 maanden staan en 6 december zette hij voor het eerst een paar stappen achter elkaar. Het lukte alleen maar steeds niet om het vast te leggen. Maaar vandaag wist ik dan toch minimaal de helft van zijn stappen te filmen:
http://s18.photobucket.com/albums/b102/wensweb/?action=view&current=Mettevanafdegeboorteenfotoshuis581.flv

gr.ing

Grinnnn (dat ie lekker verder kruipt) maar ook wauw! Wat staat ie al stevig!!! En die ronde beentjes, heerlijk! Tijn is voorlopig nog niet zover hoor, die vindt het kruipen prima (al trekt ie zich ook overal aan op en vindt hij het heerlijk aan je handen rond te stappen)
Leuk dat jullie het nu op beeld hebben en leuk dat we mogen meegenieten!

groetjes Natasja

Kruipen gaat nog steeds sneller als lopen maar een stapje of 10/15 achter elkaar doet ie nu al wel en dat neemt toe. Het lijkt erop dat hij het truukje lopen steeds leuker begint te vinden. We stimuleren het in ieder geval niet want dat schijnt slecht te zijn (ben zowiezo niet zo'n streberige mama). De voorspelling van de kinderarts dat hij voor zijn 1e jaar zou gaan lopen is in ieder geval uitgekomen.
Mette liep met 14 maanden en dan zeggen ze dat meisjes sneller zijn. NOT! Kortom wij waren nogal verrast door deze snelle vent.

Gr.Ing

Hoi Ing,

Wat knap zeg!! Leuk hoor zo'n grote vent op de film!
Van Noah zeiden ze ook dat hij waarschijnlijk voor z'n eerste zou lopen omdat hij zich zo enorm snel ontwikkelde, maar hij lijkt nu alweer een paar maanden "stil" te staan. Hij kan razendsnel kruipen, klimt de trap op en loopt (rent) overal heen achter zijn loopkarretje, en nu hebben wij het idee dat hij het zo eigenlijk wel prima vind!
Eerst was hij continu enorm streberig aan het oefenen met staan en lopen (hij gunde zichzelf echt geen seconde rust, hoe hard hij ook viel), maar volgens mij denkt hij nu: ik kom overal waar ik zijn wil, dus waarom zou ik al die moeite doen? Hahaha, wij vinden het wel grappig. Toch zouden we het stiekem ook wel heel stoer vinden als hij zijn eerste stapjes zet hoor.. maar nog even wachten dus maar :)

Liefs, 10e

Thomas durft al aan één handje te lopen...hij stond zelfs al een keer los, toen hij dat ondekte schrok hij wel. Ik ben benieuwd of hij met zijn verjaardag al los kan lopen.

Hier alleen nog maar optrekken en proberen te staan bij de tafel. Los staan aan de tafel gaat nog niet. Loïs kruipt nog maar net.... zijn we ook heel erg trots op. Het gaat al zo snel!!
Geniet ervan!

Terug
Bovenaan