Eindelijk de 20 weken echo

Hallo,
Morgen is het dan echt zover, dan heb ik mijn 20 weken echo!
Ook al krijg ik al elke 2 weken een echo, ik ben heel benieuwd hoe het met de tweeling gaat, of ze gezond zijn en wat het zijn!
Gaan jullie het andere mensen vertellen wat voor geslacht het wordt?
Bij de eerste deed ik dat wel, maar wil het nu eigenlijk geheim houden, al lijkt me dat wel moeilijk!
Ik denk dat ik vannacht niet kan slapen van de spanning!
Helaas doet dit ziekenhuis niet aan echo's opnemen op een dvd of videoband. Dat vind ik wel heel erg jammer!
Groetjes Loes

Hoi,

Ook ik heb morgen mijn 20 weken echo,gelukkig al heel vroeg,kwart over 9.
Ook ik ben erg zenuwachtig en doe waarschijnlijk vanacht ook geen oog dicht,wat zal dat een lange nacht worden
Ik wens je veel succes morgen en geniet ze!

Caro

Hallo, leuk hoor zo'n echo!! Alletwee de baby's zijn gezond en ze waren allebei flink aan het bewegen zagen we!
We krijgen 2 meisjes!!! Dat had ik ook als voorgevoel! Alleen de mensen op dit forum krijgen dit te weten, want verder houdt ik het geheim!
Ik ben er stiekem ook heel erg blij mee omdat ik nu ook lekker kan gaan tutten, k3 kan gaan zingen en dat soort meiden dingen kan doen!
Maar ook de kleertjes zijn zo mooi van meisjes, ik ga ze dan ook echt roze en bloemetjes dingen aantrekken!!

Groetjes Loes, mama van Stijn en 20 weken zwanger van een tweeling.

Hoi Loes,

wat leuk, 2 meiden! Ja, kun je lekker tutten. Lijkt mij allebei wel wat hebben hoor, jochie ook errug leuk (maar begrijp dat je al een zoontje hebt).
Geniet ervan!

Natasja

Terug
Bovenaan