Eindelijk de 23e!!

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Vandaag heb ik mijn tweede echo gehad, anderhalve week terug had ik een echo waarop alleen te zien was dat ik zwanger was. Dus vandaag de vervolg echo!
En jahoor! Er was een vruchtje te zien EN een hartje!! Pff, ben zo opgelucht..
Voelde me tot vorige week namelijk echt niet zwanger, had geen kwaaltjes enzo..
Nu wel, ben misselijk met vlagen, onwijs moe echt meer dan anders..
Ben echt blij dat we het hartje gezien hebben en dat het vruchtje goed gegroeid is!!

Prognose aldus de verloskundige is GOED! (al ben ik me door mijn 1e miskraam ook wel bewust dat niets zeker is in het leven..)

Liefs,
Mama van  Maaike  en nu 6,5 weken zwanger!!

hoi maaike
wat fijn dat alles goed was,en leuk dat je nu wel zwanger voelt.
het is een heerlijke tijd he.
ik ben nu in de 8 ste week en dinsdag mag ik voor de eertse keer naar de verloskundige.
echt spannend.

geniet er lekker van  

liefs sandra

Hallo Maaike,

Fijn voor dat alles goed is na een week onzekerheid!!! Het geeft mij ook weer een hoop al is mijn gevoel nog steeds goed.

Ik heb gisteren een eertse echo gehad voor termijnbepaling. Mijn laatste ongi is 1 maart geweest dan zou ik nu ongeveer 9 weken zwanger zijn terwijl mijn gevoel zei dat het nog maar 5 weken zou zijn aangezien ik 27-4 pas een positieve test had. De VK ging uit va 9 weken en stuurde me door voor een echo waar alleen een vruchtzakje te zien was van ongeveer een krappe 5 weken. Het vruchtje was niet te zien, wel een heel klein wit stipje.

Bij de echo vertelden ze dat het of een hele vroege zwangerschap is of een windei. Het beeld van de echo een vruchtzakje van 5 weken en mijn gevoel komen overeen. verneem ik toch wel een aantal kwaaltjes. 21 Mei mag ik weer opnieuw voor een echo en hopelijk zie ik dan hetzelfde als jou, een vruchtje me kloppend hartje.

Wanneer ben jij uitgeteld en is dit voor jou ook de eerste?

Liefs
Janneke

Terug
Bovenaan