Eindelijk de eerste echo

Morgen hebben we eindelijk de eerste echo. Ik was al zo ontzettend jaloers op de vrouwen hier die al heel vroeg een echo hadden gehad. Helaas moest ik wachten tot 10 weken en daar zijn we nu eindelijk. Heerlijk, Kan niet wachten..

Lees net dit berichtje pas. Dus Hoe was het? Alles goed? en heb je de goede uitgerekende datum aangehouden of zit er verschil in met wat je dacht?
Hoop dat jullie een leuke ochtend hebben gehad!

Groetjes,
Esz

Hier een berichtje over hoe de echo was.
Wat is dan bijzonder. Gewoon niet te bevatten als je je kindje dan voor het eerst ziet. Echt zo mooi. Ik kon de hele avond wel blijven liggen kijken. De baby was heel bewegelijk. Het zwaaide heel veel en was elke keer aan het springen hihi. Alles was goed met de baby. Volgens de echo ben ik 2 dagen verder. Volgens de echo ben ik nu 10 wk en 5 dg dacht zelf dat ik nu 10 wk en 3 dag was. De vk houd wel mijn berekening aan, omdat ik een normale cyclus had. Over 4 weken weer teug komen. Ben nu de hele dag de foto maar aan het bewonderen. Het gevoel wat je dan krijgt is niet te beschrijven. Ik kan in ieder geval niet meer wachten tot de volgende echo.

Terug
Bovenaan