eindelijk de ongi is door gebroken,

A

Anoniem

Guest
he meiden ben ik weer, was ff van het weekend weggie me ouders waren er, dus ja, nou me ongi is eidelijk door geborken, vrijdag had ik een beetje bruinig in me broek, en alleen bij het af vegen maar zaterdag kwam het echt door zeten, nou zo veel bloed verlies heb ik nog nooit gehad zelfs een tampon hielp niet,ik heb gelukkig geen pijn gehad, alleen een weeig gevoel als ik moest plassen maar meer ook niet, de laatste tijd had ik migrane maar nu ook nite, dat was wel lekker ja, me volgende nod is 30 mei, dus ik hoop dat die nu wel een beetje optijd komt, in plaats van 2 maanden later, ik voe me nog wl een beetje klote ma ja komt goed, ik ben in iedergeval zit ik niet meer in de spanning ik kan ik gewoon met een schone lei beginnen,

hoe is het hier verders , zijn er nog nieuwe zwangere dames gevallen? hahahhabedoel niet echt gevallen he.

greetz suzette

nou fijn voor je meid! en nu maar hopen dat je volgende ronde niet zo lang duurt! En nog mooier, dat je zwanger wordt natuurlijk!

fijn joh, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Liefs Imme

Jeetje Suzette, die rd hebben flink op zich laten wachten zeg!! Nu inderdaad maar hopen dat je cyclus weer wat regelmatiger wordt. Zelf heb ik sinds een paar maanden ook een onregelmatige cyclus en slik daarvoor nu teunisbloemolie. Slik het nog maar sinds kort dus weet nog niet of het ook echt helpt maar ik weet dat meer meiden hier het slikken. Misschien ook iets voor jou??
Op naar de volgende ronde!!

wat houd teunisbloem in dan want ik ken het niet en moet ik dat bij de Ha vragen f kan ik het gewoon bv bij etos halen?

Ik heb het bij een reformwinkel gehaald maar het is misschien ook wel te krijgen bij de etos ofzo.

Hoi Suzette,
Ik heb nog even gekeken welk merk ik nou precies heb. Ik heb Efamol PMP (dit is voor een normale en regelmatige cyclus & het ondersteunt bij menstruatie-omgemakken). Je kan misschien even kijken bij www.efamol.nl als je meer info wilt.

Terug
Bovenaan