eindelijk: de uitslag van de scan

hi lieve meiden,

Bedankt allemaal voor het duimen. Mijn man kon vanmorgen niet mee naar het ziekenhuis (ik had prikles) maar het kon zijn dat vandaag de uitslag zou komen, gister ben ik niet meer terug gebeld, dus wel balen dat ik daar alleen zat. Het waren echt vreselijk moeilijke minuten om te wachten op de uitslag. Eindelijk kon een ivf arts tijd voor mij vrij maken om de uitslag te vertellen. Het is een goedaardige tumor van 5 mm(adenoom). De arts zei dat het een erg ongevaarlijke kleine tumor is en dat we  nergens bang voor hoeven te zijn. Het kan zelfs uit zichzelf verdwijnen! Ze weten nog niet of ze hem wel gaan behandelen omdat het zo klein is  . Wel zullen ze volgend jaar weer een mri scan doen om te kijken of het nog aanwezig is en of het gegroeid is.

Het ander nieuws is: we mogen vandaag beginnen met ivf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zat daar echt met tranen in mijn ogen!!Ik kon het niet geloven dat het dan toch gaat gebeuren! Vandaag breekt als het goed is mijn ongi door en dan moet ik vanavond beginnen met neusspray en vrijdag al met Gonal F! de prikcursus vond ik echt vreselijk!! De gedachte dat ik vrijdag weer moet prikken doet mij al zenuwachtig worden, maar ik heb veel voor onze kinderwens over.
Ik kan het nog steeds niet geloven....

Mijn man is echt door het dolle en onze ouders ook. Ik moet zo naar de apotheek om alle prikken ed op te halen.

Buster: hoe gaat het met jouw????

gr
Marielle

Goed nieuws meid!!
Ik zit hier af en toe mee te lezen en heb gewacht op je uitslag...
Wens jullie heel veel geluk en een fijne zwangerschap toe..

liefs... Bats  36, ronde 10, vierde kindje..

He Meis,

Wow wat een geweldig nieuws, dat het toch allemaal mee blijkt te vallen. Tenminste het blijft een tumor maar hij is goedaardig, wat een geluk zeg!

En wat geweldig dat je dan ook gelijk vandaag met IVF mag beginnen!

Ik ben zo blij voor jullie, dit moet gevierd worden hoor!

Meissie het prikken valt echt mee hoor, wat ik al zei het is een kwestie van gewenning, straks zit je er echt niet meer mee (tenminste zo is dat bij mij gegaan en ik ben eigenlijk niet zo'n held hoor, zeker niet wat naalden betreft)

Het is voor een zeer goed doel moet je maar denken, en misschien gaat het hem beter af (dat hij jou prikt) ik moet er niet aan denken als mijn man het zou doen maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk

Ik wil je de aankomende week heel veel succes toewensen en ik spreek je na die tijd wel weer he!

Cynthia

Haaaaai,

Wowiwiwiwiwi, wat een goed bericht!!!! wat zal er wat van jullie afvallen zeg! Laten we hopen dat het akelige ding helemaal uit zichzelf weg zal gaan! Enne wat goei dat het nu echt gaat gebeuren! Heel veel succes met het prikken, doe je best, meer kun je niet doen!
Een hele dikke knuffel
Sjan

hoi marielle

echt heel fijn dat het niet gevaarlijk is en dat je mag beginnen met ifv. Heel veel succes met alles. Ik was ook heel bang voor het prikken maar het wend hoe gek dat ook klinkt.

groetjes rozemarijn

Heee Marielle,

Wat een ongelooflijk goed nieuws!!!! Fijn dat het een ongevaarlijke
tumor is. Nu ben je in ieder geval uit die onzekerheid.   Dus je
mag nu 'lekker' van start met jullie 1e IVF poging.

Wij zijn vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor de punctie.
Afgelopen maandag de laatste echocontrole gehad. Er zaten 8 grote
follikels en nog wat kleinere. Ze waren hier heel tevreden over, tussen
de 5 en de 10 was goed.

Maandag avond om 23:00 uur pregnylspuit gezet en vanochtend om 9:00 uur de punctie.

De punctie is mij 100% meegevallen, nergens last van gehad. Je voelt
wel wat natuurlijk, maar het was allemaal zo gepiept. Om 12:00 uur
waren we weer thuis.

Van de acht aangeprikte follikels (die andere waren te klein gebleven,
dus ook niet aangeprikt) zijn ze alle acht goed. Dus daar zijn we heel
blij mee.

Nu wordt ik vrijdag gebeld. De terugplaatsing is dan vrijdagmiddag of zaterdag. Dat is nog even afwachten. Spannend.........

Ik duim voor jullie dat het vanaf nu bij jullie allemaal goed verloopt.

Succes.

Gr Puck

Heeeeeee Marielle,

Wat geweldig nieuws voor je vriend zeg, wat ben ik blij voor jullie, dat het gelukkig allemaal meevalt. Denk positief en het komt goed. Ik wil je en jullie heel veel succes wensen met ivf.

lfs Mickey

Terug
Bovenaan