eindelijk doorgeslapen

A

Anoniem

Guest
Hehe eindelijk heeft Levi een nachtje doorgeslapen. Hij lag gisteren om 20.00 op bed en om 23.30 was hij alweer wakker. Normaal krijgt hij rond 01.00 en rond 04.00 nog een voeding omdat hij dan klaarwakker is en zonder eten niet meer gaat slapen. Hij wil ook geen speen en ook geen duimpje meer dus het is een drama om hem weer te laten slapen dus dan maar met eten.
Maar gisteravond had ik echt geen zin om hem om 23.30 alweer eten te geven want hij kon echt geen honger hebben. Ik heb hemeen kwartiertje getroost en toen weer in bed gelegd, een groot drama natuurlijk. Hij bleef maar huilen en normaal laat ik hem echt niet huilen maar was het zo zat en op een gegeven moment hoorde ik wel dat het een ik ben moe huiltje was. Uiteindelijk om kwart over twaalf sliep hij en ik dus ook.

Nou heb ik nog niet door kunnen slapen want om 2.30 ging de telefoon en vroeg mijn man, die in amerika is, doodleuk welke maat schoenen de oudste 2 kinderen nou ook alweer hebben . Hij had zich even vergist en dacht dat het bij ons avond was. Ik dus klaarwakker maar levi sliep nog steeds en dan ga je je nog zorgen maken ook. Hij zou het toch nog wel gewoon "doen"he!. Uiteindelijk kwam hij pas om 05.30 vanochtend en sliep na de voeding weer door tot 08.00 en heb ik hem wakker moeten maken omdat de oudste naar school toe moest.

Ik hoop dat het vanaf nu dus beter gaat want ik heb al vanaf maart vorig jaar (door een shit zwangerschap) nog geen nacht door kunnen slapen.

groetjes chimene
mv levi 12-06-07

Wat een verhaal! Laten we hopen dat die kleine nog veel meer door gaat slapen!

Sterkte meid!

Groetjes, Marisa

Jippie! Wat heerlijk voor je. Ik zou er een flinke  op drinken. Als je man nu nog leert klokkijken en rekenen  dan is de rust echt weer terug.

Ik ga voor je duimen dat hij het vannacht weer zo goed doet!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan