EINDELIJK DOORGEZET!!!!!!!

Nou meiden mijn ongi heeft gelukkig gewoon doorgezet. Weet ik in idergeval waar ik aan toe ben dus begin vandaag weer aan de Clomid.
Had woensdag een afspraak met mijn gyn en die zei dat ik nog 6keer clomid krijg.
Je mag het in totaal dus een jaar slikken zei ze.
Als ik wou mag ik de 7e kuur 150mg Clomid slikken daar moest ik overna denken zei ze want je hebt dan wel kans dat er meerdere eitjes gaan groeien.
Dus dan heb ik kans op een tweeling.
Ik weet nog niet wat ik ga doen ik zie het wel maar denk wel dat ik dan naar de 150mg ga want dan heb je weer iets meer % dat je zwanger wordt.
GR NIEM

Hoi lieve Niem,

Dus je mag nog eens 6 maanden Clomid? Dat is op zich mooi toch? En hebben ze nog iets gezegd over een samenlevingstest of IUI? En is het niet zo dat hoe meer mg Clomid je slikt, hoe moeilijker je zwanger wordt? Ik had zoiets begrepen dat hoe meer mg., hoe moeilijker de eitjes doordringbaar worden.. Maar.. je hebt inderdaad wel meer eitjes dus in dat opzicht moeten je kansen wel weer toenemen inderdaad!

Een tweeling zou toch prachtig zijn? Twee meisjes? ;-))))))))

En, ik las laatst dat iemand 3 eitjes had die sprongen, en er bleek er 1 bevrucht te zijn dus de kans dat er bijv. 3 eitjes bevrucht worden, is toch niet zo heel groot. Ik zou er inderdaad gewoon voor gaan!

Ben blij dat je ongi is doorgezet en je in ieder geval door kunt naar de volgende ronde. Die onzekerheid is ook vreselijk!

Ik zie je vanavond op de msn, kletsen we verder.

Dikke kus F.

Terug
Bovenaan