Eindelijk duidelijkheid .... 2 streepjes !!!!

Hoi allemaal,

Na ruim 2 jaar van proberen, onderzoeken, tegen slagen en een operatie van mijn vriend is het dan eindelijk zover !!!

WE ZIJN ZWANGER !!!!!!

Ik kan het nog steeds niet echt geloven maar ik had twee duidelijke streepjes op de test.
Donderdag ochtend moeten we naar het ziekenhuis voor een test, dan ben ik volgens de gyn een week overtijd.

Dus ik ga jullie verlaten en door naar het Februari-forum, iedereen bedankt voor jullie steun in de moeilijke tijden en ik strooi het virus nog wel even door over het forum.

Veel liefs Belinda.

HOi

Wat moet dit super fijn zijn en bijzonder, dat er een klein wondertje in je groeit.
Ik hoop dat alles goed zal blijven gaan en dat je over 9 maanden een heel mooi wondertje in je armen mag hebben.

Zo'n verhaal geeft mij weer moed!!!

Gefeliciteerd

Visje

Hoi hoi

WAT GOED ZEG ik weet niet of je mij nog kent van het zwanger worden..

maar ik ken je nog wel...na anderhalf jaar proberen ben ik voor 60%zwanger..heb gisteren een echo gehad en er was wat te zien..ben ook vandaag 4 dagen overtijd...je kan het verhaal lezen op zwanger worden forum...over 2 weken krijg ik weer een echo..

o wat ben ik blij voor je zeg!!!!je zit hier ook al zo lang..geniet ervan he!!maar dat zal wel lukken denk ik...

nou ik zie je denk ik wel op het feb forum....gr maantje

Super en fantastisch.
Jullie hebben dus toch de test maar gedaan. Goed zeg. De tekenen waren al overduidelijk.

Gefeliciteerd en het is je van harte gegund.
Gonnie

Dat is helemaal te gek zeg, gefeliciteerd jullie allebei.
Het wachten word toch beloond, geniet ervan en op naar alle leuke dingen die nog komen gaan. liefs ilona

Onze derde I.U.I is mislukt ik voelde het al aan komen als het goed is hebben we er nog drie te gaan .Ik moet nog bellen voor een nieuwe afspraak met de gyno hij had het er over om misschien   ons door te sturen naar Tilburg voor I.V.F maar dat zie ik niet zo zitten om dat ik hoorde dat je je zelf moet spuiten ik weet niet of dat waar is ?
Nu onze i.u.i niet is gelukt zakt de moed wel even in mijn schoenen maar ja naar al die verhalen van jullie zal ik de moed niet op gaan geven ...
Tot schrijf mvg ik

Terug
Bovenaan