Eindelijk duidelijkheid!...

A

Anoniem

Guest
Na 6 dagen overtijd te zijn, is gister mijn ongesteldheid eindelijk gekomen! Nou ja, echt ongesteldheidsbloed is het nog niet, eerder bruine afscheiding (excuses voor de details) maar het geeft wel rust.. Raar om zo blij te zijn dat je ongesteld wordt eigenlijk als je zwanger wilt worden. Maar nu weten we dat alles gewoon normaal is en dat deze ronde *met ovulatietesten* nieuwe kansen biedt!

Hoe staat het er verder met jullie voor?! Er waren een aantal dames die inmiddels konden testen toch? Al meer positieve berichten van jullie kant?

Ja idd raar dat je er soms toch blj mee bent. dat weet je weet waar je aan toe bent.
Ik had dinsdag 26 okt mijn NOD. Ben voor me gevoel niet echt ongesteld geweest maar heb ook 2x getest, en die waren negatief :-s Had vanaf die dinsdag wat hele dunne sliertjes oud bloed met afscheiding... pas vrijdag werd het iets meer en heb ik 1 of 2 x een tampon in gehad.
Maar dat ik kan zeggen dat dit ongestled was....
Ga nu deze maand ook maar aan de ovulatietesten. Weet nu niet meer oresiec wat dag 1 was enzo, en of ik wel ongi was.

Succes!
Nu

hey meis nee hier nog steeds overtijd 10 dagen!
om gek van te worden!

Terug
Bovenaan