Eindelijk duidelijkheid

Nou onze afspraak voor een keizersnee staat, woensdag is het zover. De gyno heeft vandaag even gekeken en de baarmoeder zit nog dicht en het kindje ligt nog erg hoog. Ik heb een grote cyste (ong. 15 bij 8) aan mijn eierstok en ze denkt dat de cyste de baby tegen houdt. Vorige week had ze dat ook al gezegd maar ze wou nog even afwachten. En we konden niet eerder een afspraak krijgen voor een keizersnee, helaas. Mijn moeder krijgt nl. donderdag uitslag over haar behandeling van borstkanker en hoe haar lever eruit ziet. Is niet prettig om dat allemaal in het ziekenhuis te beleven maar ik ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb! Officieel ben ik 9-12 uitgerekend, bij de 1ste was ik 2 week later dus zal vast wel goed komen. Is wel zwaar die laatste loodjes, ik ben vandaag het hele ziekenhuis door geweest, alvast voor de opname. Poeh vanavond een bankhang avond!
Succes allemaal met het wachten!

Wat fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken..en dat je duidelijkheid hebt. Spannend met de cyste lijkt me. Doe rustig aan en veel succes.
Groet mamava

Wat spannend allemaal zeg....en wat dubbel ook...
Woensdag de keizersnede en donderdag de uitslag van je moeder....
Hebben jullie ook afspraken gemaakt als er nu al weeën komen of als je vliezen breken? Want vandaag ben je uitgerekend, dus dat zou ook kunnen gebeuren? Ondanks dat de cyste de kleine tegenhoudt?

Heel veel succes!! Ik duim voor jullie!

Liefs Brigitte

Hoi,

De enige afspraak die we hebben gemaakt is dat ik het ziekenhuis moet bellen, het ging een beetje raar gisteren. We moesten na het besluit nog snel het ziekenhuis door voor onderzoeken zodat ik daar niet weer voor terug hoefde te komen maar ik weet niet wat ze gaan doen als het spontaan op gang komt. De baarmoedermond zit nog helemaal dicht en het kindje ligt nog best hoog dus ik hoop dat de kleine blijft zitten! Ik heb me nu ingesteld op een keizersnee......Ik heb al een gewone bevalling gehad en nu een keizersnee, zo heb je beide gehad :).

Jullie ook veel succes!

Hoi,

Fijn dat er nu meer duidelijk is. Wel jammer dat het zo kort voor de uitslag van je moeder is.
Ik hoop dat jullie kleintje wacht op de ks.
Veel succes woensdag en ik duim heel erg voor een goede uitslag donderdag.

Liefs Danielle

Hoi,

wat ontzettend spannend allemaal zeg! Succes met de laatste dagen zwangerschap en heel veel sterkte bij je ziekenhuisopname en de uitslag van je moeder. Ik duim ook voor je dat de komende week een goed bericht krijgt.

Terug
Bovenaan