eindelijk durven genieten?!!

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag mijn tweede echo gehad. Wat een wonder van het leven blijft het toch. Naast het prima kloppende hartje, konden we nu al een echt mensje herkennen. Ondanks dat het ongeveer 3,1 cm groot is, lag ons beebje al naar ons te zwaaien en vrolijk met zijn/haar beentjes te trappelen.

Wat zijn wij blij! Het lijkt deze keer toch echt goed te gaan. Maar ja, dan moet ik gelijk weer denken aan wat er allemaal nog kan gebeuren. Ben nu 10 weken en 2 dagen, dus nog zo'n 30 weken voor de boeg. Kan van alles gebeuren.

Maar ik heb nu tegen mezelf gezegd dat ik eindelijk moet durven te genieten! Hoop dat ik het kan.

liefs Marieke

PS Blijk overigens wel 31 oktober te zijn uitgerekend, dus eigenlijk een oktober mama. Maar ik blijf lekker hier kletsen hoor!

Hoi, kan me voorstellen dat je heel blij bent, lijkt me ook enig om zo al iets meer dan een vruchtje te zien! En zoals je in je titel al zei: geniet ervan!
Ik ben nog aan het aftellen naar die 2e echo... Nog 14 dagen!

Haha, hou hem/haar gewoon 1 dagje langer in jouw buik hé, dan ben je sowieso nog een november-mama!

Groetjes

Babeken

Hoi,

geweldig he, zo'n echo! echt mooi om te zien dat je kindje het goed doet.
gister heb ik mijn 2e echo gehad (vorige bij vk nu bij gyn) en ook ik zag direct de armpjes van ons kindje bewegen! geweldig gewoon!

en die onzekerheid, die blijft. ook ik ben onzeker, ondanks dat het goed gaat en ik me goed voel. ik denk dat iedereen die onzekerheid bij zich blijft dragen, totdat we een prachtig wondertje in ons armen mogen sluiten.

geniet er van en probeer die onzekerheid naar de achtergrond te zetten, hoe moeilijk ook.

Liefs Sylvia

Hoi,

Ik heb ook besloten om er van te gaan genieten. We hebben gisteren de tweede echo gehad (9 weken precies) en alles lijkt nog steeds goed te gaan.
Misschien overmoedig, maar we hebben het gisteren ook onze dochter (bijna 4) verteld.
Die was enorm onder de indruk, en elk half uur komt ze er wel op een of andere manier op terug. De leukste vraag vond ik tot nu toe of we de baby dan ook mogen houden.
Ze zei ook dat de baby dan maar in haar bad gewassen moest worden, want ze zijn wel vies en kleverig als ze eruit komen hoor! Schattig toch, ik weet nu al dat het een geweldige grote zus gaat worden.

Dus ik zeg; geniet er van. Je kunt er helaas toch niets aan doen als het fout gaat hoe hard dat ook is.

Hey mama van Nienke,
Ik zit in hetzelde schuitje, vandaag ook 10.3. Ik switch een beetje tussen de forum ´s okt. en nov. ..
Ben ik in iedergeval straks niet de laatste of de eerste met z ´n kleine.
Succes!

Hallo,

Dank voor jullie reacties.
Geloof dat ik het inderdaad eindelijk durf te geloven.
Voel me nog steeds super zwanger (lees; misselijk en moe!), en m'n buik begint nu toch echt te groeien. Geloof dat ik het eindelijk ga bevatten dat we voor het eind van de jaar weer een klein hummeltje in onze armen mogen houden, wow!

groetjes mama van Nienke

Terug
Bovenaan